świece żarowe

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

świece żarowe

Postprzez Pele » 2 paź 2009, o 19:34

Mam pytanie w zeszłym roku na jesieni wymieniłem wszystkie świece i było wszystko ok. do dzisiejszego dnia. Czy jest możliwe że po roku się wypaliły bo rano miałem problem musiałem trochępokręcić dziwnie przerywał i kopcił na niebiesko. Proszę o odp. Pozdrawiam
Pele
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 14:26
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

świece żarowe

 

Postprzez K@mil » 2 paź 2009, o 19:40

Wykrec je i zobacz w jakim sa stanie... bo to najlepszy sposób na sprawdzenie
a ile zrobiles km ?

http://www.motofakty.pl/artykul/podgrzac_diesla.html
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 20:03

K@mil, a srednio ile sie powinno zrobic km na jednym komplecie?
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez K@mil » 2 paź 2009, o 20:20

Nie mam dieselka ale z tego co wiem to dziala to tak jak żarówka... wymienia sie je wtedy kiedy sie spalą...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 20:23

qrde ja zrobilem 20tysi na swiecach ale cos mi sie wydaje ze malo a tak troche nie rowno pracuje teraz z rana

[ Dodano: 2009-10-02, 20:23 ]
poprostu trza bedzie zapodac pod ako i wiadomo
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pele » 2 paź 2009, o 20:24

ja też ok. 20 tyś zrobiłem

[ Dodano: 2009-10-02, 20:25 ]
jutro je wykręcę i sprawdzę
Pele
Czytacz
 
Posty: 91
Dołączył(a): 4 sty 2009, o 14:26
Lokalizacja: Grodzisk Maz.

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 20:33

ale i tak sadze ze to troche malo niech sie wypowiedza znawcy. chociaz szukajac po necie nigdzie nie ma napisanej dokladnej ilosci km tylko jak sie skoncza wymieniac
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Snejk18 » 2 paź 2009, o 20:51

Ja też nigdy nie słyszałem o czymś takim jak limit km dla świec żarowych... ale tak jak napisał Golfik1986, niech się wypowiedzą znawcy, bo to jest mój pierwszy diesel :p. Jedyne o czym musisz pamiętać w przypadku świec żarowych jest to, że jak jedna się spali to wymieniasz cały komplet a nie tylko jedną.

Natomiast jeżeli chodzi o poranne kłopoty z odpalaniem to spróbuj 2 albo nawet 3 razy rozgrzać świece przed odpaleniem. A i małe pytanko, samochód trzymasz w garażu czy pod chmurką ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez Bradley » 2 paź 2009, o 21:27

Snejk18 napisał(a):Jedyne o czym musisz pamiętać w przypadku świec żarowych jest to, że jak jedna się spali to wymieniasz cały komplet a nie tylko jedną.

Wrong. To jest wlasnie jak zarowka i wymienia sie ta, ktora jest spalona. Tu nie ma zasad jak w silniku benzynowym.
Limitow nie ma bo to zalezy od tego ile razy dziennie odpala sie zimny silnik. W TDI w teorii swiece powinny dluzej byc sprawne niz w D czy TD
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 21:36

ja trzymam pod chmurka. Snejk18, tak robie zima jak byly trzaskajace mrozy teraz chyba jeszcze za wczesnie nie ma temp na -. Bradley, cos ci sie pokickalo a slyszales kiedys zeby ktos wymienial jedna swieczke nawet w benzyniaku to wiadoma sprawa ze wymieniasz caly komplet na tym sie nie oszczedza :lol:

[ Dodano: 2009-10-02, 21:38 ]
Bradley, poczytaj artykul ktory zapodal K@mil,
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bradley » 2 paź 2009, o 21:40

Nic mi sie nie pokickalo. Wiesz dlaczego zmieniasz komplet swiec zarowych? Bo nigdy nie wiadomo kiedy szlag trafi nastepne 3, a szkoda robic taka robote po 2 razy. Jednak do poprawnego dzialania calego zestawu jest to zbedne. Jesli 3 dzialaja, a wymienisz jedna niedzialajaca to wszystko jest w porzadku.
W Kadecie swiece wytrzymywaly pol roku. Super, prawda?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Golfik1986 » 2 paź 2009, o 21:44

no to jest norma ze tak sie robi wiec po co za jakis czas znow wymieniac i sie srac po jednej. to kadet juz chyba mial dosyc

[ Dodano: 2009-10-02, 22:17 ]
jak dla mnie dochodzi tesh wina paliwa na jakim sie jezdzi
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron