świece żarowe (wymiana)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

świece żarowe (wymiana)

Postprzez Arturro » 25 paź 2007, o 14:14

Witam!
Mam małe pytanie, czy wymiana świec żarowych to jakaś trudna sprawa i trzeba sie udac do mecyhanika, czy mozna to zrobić samemu?????/
Czy po wymianie potrzebna jest jakaś regulacja?
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. :roll:
Arturro
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 08:37
Lokalizacja: Zaborów k. Błonia

świece żarowe (wymiana)

 

Postprzez dr.pajchiwo » 25 paź 2007, o 15:29

Arturro jak bym ci radzil pojechac do jakiegos warsztatu. No chyba,ze masz jakiegos kolege ktory jest mechanikiem. Mi wymienial kolega. Zajelo mu to godzine. Roboty troche jest. Pierwsze dwie swiece od prawej strony jest latwo wymienic gorzej z dwiema pozostalymi. Trzeba odkrecac metalowe rurki ktore ida do wtryskiwaczy. po wymianie trzeba jeszcze opowietrzyc silnik(dobrze mowie?)... Odalic go, niech troche pochodzi na luzie. A jak nie bedzie chcial zapalic to z linki... Wytlumaczylem ci jak tylko potrafilem. Powodzenia i napisz co uczyniles w tym kierunku...
Widze,ze masz takie same cacko co ja.
pozdrawiam Bartek
****Volkswagen****Team****Łódź****
Avatar użytkownika
dr.pajchiwo
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 26 sie 2007, o 10:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Viersen » 30 paź 2007, o 22:35

Możesz je wymienić sam, jeśli masz małe dłonie :-> cholernie ciasno.Ja nie odkręcałem niczego oprócz trojaka płynu chłodzącego(pękł mi przy dokręcaniu)więc musiałem wymienić.Musisz mieć dużo nietypowych kluczy, kopytkowe, dwa razy gięte ,oczkowe ,widlaki i mocne palce.Żeby złapać gwint ,a nie pogubić nakrętek od świec ,ja na nakrętki nawijam miedziany drut ,równo przykładam do gwintu i mocno pociągam za drut ,potem dokręcam kluczem zrobionym z krutkiej rurki na sześciokant.Powodzenia.Pozdro.
VW Golf III 1.9 TD - IX.1993.
Viersen
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 30 paź 2007, o 18:30
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Arturro » 5 lis 2007, o 09:28

Byłem u mechanika i co się okazało 3 świece były przepalone. a teraz słowa mechanika : "jak ty go k...a wogóle odpalałeś, musisz miec jeszcze bardzo bobry silnik". te słowa bardzo mnie ucieszyły. po wymianie wszystkie wczesniejsze problemy zniknęły: pali od dotyku, jak jest zimny to obroty sie ustabilizowały (skonczyło sie duszenie i przerywanie).
Arturro
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 08:37
Lokalizacja: Zaborów k. Błonia

Postprzez andisz » 11 lis 2007, o 15:58

ile Cię wykasował jak można wiedzieć??? :mrgreen:
andisz
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 25 lip 2007, o 12:47
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Arturro » 13 lis 2007, o 12:01

zapłaciłem 200 zł: 3 świece BOSCH po 30 zł, Filtr paliwa 35, + robocizna , regulację momentu wtrysku wykonał gratis bo mi obiecał ze to zrobi. wymienił jeszcze pasek od wentylatorów chłodnicy.
Arturro
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 08:37
Lokalizacja: Zaborów k. Błonia


- - - regeneracja dpf



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości