świszczenie z okolic paskow

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez lizardking » 25 cze 2008, o 12:12

Uważaj w takim razie bo widziałem kiedyś taki zregenerowany napinacz. Koles zespawał to na tulejkach półautomatem.Efekt murowany ale dopuki pasek się nie wyciągnie albo nie trzeba go będzie wymienić. Tak naprawdę to powinno się tulejować ośkę, wymienić sprężynę i czasami rolkę.
Mędrcy znają wszystkie pytania a głupcy wszystkie odpowiedzi.
lizardking
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 17 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Konin

 

Postprzez leopard » 25 cze 2008, o 23:38

mike102 napisał(a):
lizardking napisał(a):z tym napinaczem są duże problemy, jeżeli zacznie wpadać w wibracje to czasami wymienia się pół samochodu a on i tak drży


mechanik przy mnie kluczem przekrecil delikatnie jedna srubke tam i przestalo "swiergolic", jednak gdy puscil, znowu zaczelo i dlatego zaproponowal regeneracje, bo na razie nie stac mnie na nowke...


jeśli za 30 pln wymieni ci tuleje teflonowe w prowadzeniu napinacza - to gratulue taniego mechanika - chyba że za 30 robi jak lizard napisał ... :zdegustowany:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mike102 » 27 cze 2008, o 17:40

leopard napisał(a):jeśli za 30 pln wymieni ci tuleje teflonowe w prowadzeniu napinacza - to gratulue taniego mechanika - chyba że za 30 robi jak lizard napisał ... :zdegustowany:


tak wlasnie zrobil jak napisal lizard
nie jestem jeszcze tamik idiota ze tanim kosztem bede robil silnik - bo jest zdrowy i to nawet bardzo, i chcialbym aby tak pozostalo
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez leopard » 27 cze 2008, o 23:31

mike102 napisał(a):tak wlasnie zrobil jak napisal lizard
nie jestem jeszcze tamik idiota ze tanim kosztem bede robil silnik - bo jest zdrowy i to nawet bardzo, i chcialbym aby tak pozostalo


nie miałem na myśli "robienia silnika" ... wystarczyło wymienić 2 tuleje teflonowe w prowadzeniu rolki napinającej (18 PLN sztuka na allegro)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 27 cze 2008, o 23:51

Ww napisał(a):Zauwazylem,ze jak zalaczam klime to swiszczenie ustaje a jak ja wylaczam to znowu zaczyna swiszczec... :-|

a to ten efekt co standardowo w passatach 1.9TDI sie dzieje. to luzik. to sprzegiełko chyba spręząrki klimy. Mój teściu przyszły tak ma. ale pojeźździł dużo czasu na wlączonej klimie i z biegiem czasu samo przestało.

[ Dodano: 2008-06-27, 23:55 ]
a co do tego napinacza to faktycznie chłopaki macie racje.lepiej to wymienic jak najszybciej bo moj koleżka tak z tym zwlekał i tak mu ten bagnet rozpieprzył gniazdo ze musiał zmieniać całą podstawę alternatora.co na uzywce za to kroja. ale udało mi sie to załatwć mu za 100zł a krzyczeli chyba 300 pare.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mike102 » 28 cze 2008, o 01:39

leopard napisał(a):
mike102 napisał(a):tak wlasnie zrobil jak napisal lizard
nie jestem jeszcze tamik idiota ze tanim kosztem bede robil silnik - bo jest zdrowy i to nawet bardzo, i chcialbym aby tak pozostalo


nie miałem na myśli "robienia silnika" ... wystarczyło wymienić 2 tuleje teflonowe w prowadzeniu rolki napinającej (18 PLN sztuka na allegro)


Spoko, troche sie unioslem ;) Wszystko inne mialem wymienione i teraz okazalo sie ze trzeba zrobic porzadek z napinaczem.
btw. z takim wlasnie "zlym" jezdzilem ponad pol roku w nieswiadomosci konsekwencji...
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez Luzak54321 » 14 lip 2008, o 00:02

sluchajcie ja mam problem taki gdy dodaje gazu zaczyna mi piszczec w silniku ( chyba to paski) i nagle obrotomierz spada na 0. puszczam gaz, obrotomierz wraca na 1 tys obrotow i przestaje piszczeć.. to jest wina rozrzadu ?
Avatar użytkownika
Luzak54321
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 11:12
Lokalizacja: PL

Postprzez leopard » 15 lip 2008, o 00:08

Luzak54321 napisał(a):to jest wina rozrzadu ?

nie - to wina alternatora ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jonko » 6 lis 2008, o 16:58

Najlepiej to oddaj do meczhanika i sprawdz... mi rowniez na poczatku cos świszczalo myslalwem ze to napinacz... pozniej zaczelo trzeszczec strasznie okazalo sie jak juz pisalem wczesniej temat Zatarła mi sie Spręzarka od klimy ...
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości