syczenie przy turbie od tego czasu samochod wpada w tryb awa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

syczenie przy turbie od tego czasu samochod wpada w tryb awa

Postprzez konradgolf3 » 5 gru 2012, o 11:53

witam mam problem z golfem 1.9tdi 1Z 90km od pewnego czasu zauwazylem ze jest syczenie gdzies przy turbie kierdy sie wlacza dodam ze podmienialem zaworek n75 i dalej nic sztanga chodzi zmienialem uszczelke pod kolektorem dolotowym i wyskakuje blad 'brak cisnienia w kolektorze" sprawdczalem podcisniania szczelne odpinalem przeplywke ale dalej nie przelamuje bariery 120-130 mam dostep do programu CDIF 2 jezeli ten program da rade zrobic logi dynamiczne to by moze ktos mi wytlumaczyl jak ? z gory dzieki za kazda odpowiedz juz nie wiem co robic aha i gruszka egr dziala nie przycina czy cos i syczenie nie jest normalne po prostu jesr za mocne
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

syczenie przy turbie od tego czasu samochod wpada w tryb awa

 

Postprzez Bradley » 5 gru 2012, o 13:31

Masz nieszczelnosc w dolocie. Czy to jakas rurka popuszcza, laczenie albo intercooler rozszczelniony.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez konradgolf3 » 5 gru 2012, o 13:53

intercooler sprawdzony szczelny chodzi o to ze sciagalem te rury od niego i sprawdzalem i nie bylo zadnego przetarcia czy cos
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez Dj Devilek » 5 gru 2012, o 14:43

a jak wpadnie w trub awaryjny sprawdzałeś błedy przez vaga ??? miałem podobny problem winna był taki kruciec w IC dziurawy był i uciekało powietrze normalnie bylo slychac jak syczyyyy weż nawet ręka sprawdz na odpalonym silniku czy dmucha powietrze kolo nadkola
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez konradgolf3 » 5 gru 2012, o 16:45

mam blad "brak cisnienia w kolektorze'' usuwam go jade na 4 biegu 120 cos okolo i znow pojawia sie. syczenie jest przy obciazonym silniku wiec zapinam 1 bieg ziomek jest w kanale reczny i okolo 2,5 tysiaca i nie moze zdiagnozowac skad dokladnie sprawdza reka skad dmucha na bank z okolic turbo a IC jest za lewym nadkolem tam cisza.
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez damianco » 5 gru 2012, o 20:36

Posprawdzaj dokładnie raz jeszcze wszystkie gumowe węże od turbo i intercoolera. Najczęściej pęka waz intercooler- kolektor dolotowy i turbosprężarka intercooler. Gumowe węże nie bedą miały żadnych przetarć tylko będą pęknięte. Przyłóż się do tego pożądnie i napewno znajdziesz. Zrobienie logów nic Ci nie da na tym etapie.
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź

Postprzez konradgolf3 » 8 gru 2012, o 14:15

czesc zmienilem wszystkie wezyki i sprawdzilem od intecoolera ale nic nie znalazlem oczywiscie dalej syczy i lapie na 4 i 5 tego notlaufa nie wiem co dalej czy w turbinie sa jakies uszczelki oringi czy cos ? bo chyba wychodzi na to ze w niej cos jest nieszczelne zauwazylem tez olej na niej ale wiem ze spod pokrywy zaworow mi leci i moze po prostu tylko sie przelalo na nia jak po bloku lecialo
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk

Postprzez palio » 9 gru 2012, o 09:37

Logi logi jeszcze raz logi. Bez tego to można tylko wróżyć. W aucie z turbina to podstawa .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez konradgolf3 » 9 gru 2012, o 10:23

a CDIF-em da rade logi wykonac? i pytanie jak

[ Dodano: 2012-12-13, 16:02 ]
wymienilem uszczelke pod kolektorem dolotowym zmienie jeszcze uszczelke miedzy turbem a kolektorem moze cos da czekam na wolny kanal jak cos napisze czy to bylo usterka
konradgolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 sie 2012, o 19:43
Lokalizacja: Ełk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości