Sygnał braku ciśnienia oleju w silniku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Sygnał braku ciśnienia oleju w silniku

Postprzez Arthi » 23 maja 2007, o 09:47

Witam!!!
Mam golfa 1,9GTD (1992) z 240 tys km przebiegu(teoretycznie), kupiłem go (pierwszy mój samochód) i po przejechaniu kilku tys km. okazało sie że bierze dużo oleju ponad 1l/500km. Zrobiłem remont-wymieniłem pierścienie na tłokach i kompletnie zregenerowana głowica. Po remoncie zalałem olej Lotos 10W40. Po przejechaniu ok 3 tys km zaczął pojawiać się sygnał dzwiękowy sygnalizujący brak ciśnienia oleju, wymieniłem czujniki(pomogło chwilowo). Teraz sygnał milknie przy ok 2500 obr/min.
Proszę o rady co zrobić w tej sytuacji- czy wlanie oleju mineralnego pomoże, czy wymiana pompy oleju, a może samego filtra oleju. Dodam, tylko to że wcześniej dolewałem mineralnego ze względów oszczędnościowych.
Dziekuje z góry za wszystkie rady.
POZDRAWIAM SERDECZNIE
ARTHI
Arthi
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23 maja 2007, o 08:10
Lokalizacja: LUBLIN

Sygnał braku ciśnienia oleju w silniku

 

Postprzez Bajer » 24 maja 2007, o 07:05

NIGDY NIE MIESZAJ OLEJÓW!!!!!!
Bajer
 

Postprzez vibes » 26 maja 2007, o 04:48

A może czas na regenerację pompy olejowej?? A może poprostu czujnik jest wadliwy. A może zalałeś zbyt rzadki olej? Musisz się teraz zastanowić:) Nie znam się za bardzo na dieslach ale z tego co wiem to potrzebują one wysokich ciśnień, nie tylko na cylindrach:)
--==///Memento Mori///==--
Avatar użytkownika
vibes
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 11:14
Lokalizacja: ZCH

Postprzez krazek1 » 26 maja 2007, o 16:18

Dlaczego zalałeś LOTOSa. To najgorsze gówno na rynku :-x Jeżeli Chcesz aby silnik pracował dobrze przez parę dobrych lat to lej olej dobrej jakości!! Np. Motul, Mobil1, Castrol
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez vibes » 26 maja 2007, o 21:28

Zamiast Mobila, który jest przereklamowany i drogi, polecam CARLUBE, każdy kto choć trochę czytał o olejach wie, że to świetny olej, ja też na takim jeżdżę, Carlube, Elf SRI, Shell Helix, to dobre oleje, castrol także, chociaż nigdy nie lałem. Lotos też podniósł swoją jakość i może nie jest na równi z castrolami czy elfem ale na pewno nie dobije auta, poza tym kolega nie jeździ bentleyem za bankę a golfem. Sam oczywiście lotosa bym nie wlał ale lepszy lotos niż jakieś hurtówki z baz olejów i smarów kupowane na litry :mrgreen:
--==///Memento Mori///==--
Avatar użytkownika
vibes
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 11:14
Lokalizacja: ZCH

Postprzez krazek1 » 26 maja 2007, o 23:09

vibes napisał(a):Sam oczywiście lotosa bym nie wlał ale lepszy lotos niż jakieś hurtówki z baz olejów i smarów kupowane na litry :mrgreen:

Oleje na litry to wielka porażka, ale LOTOSa to bym nie wlał nawet do Trabanta :D
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez vibes » 27 maja 2007, o 23:41

a ja jak pisałem leje Carlube i polecam wszystkim :evil:
--==///Memento Mori///==--
Avatar użytkownika
vibes
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 11:14
Lokalizacja: ZCH


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron