Szarpanie golf3 tdi przerywa nie wiem co jest

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez dadi321vw » 29 wrz 2010, o 07:12

No tak jakby tylko że te temperatury nie mają nic do tego bo u mnie jak było bardzo ciepło to chodził ok jeżeli masz na myśli szprzegło raczej bym to wykluyczył bo na luzie po przegazowaniu też czasem szarpneło jest to raczej szarpniecie chociaż może pare razy zdarzyło sie taki jakby brak doładowani bo lekko go przymuli ale raczej są to takie nagłe szarpnięcia coś naraz tak jakby odłączył zapłon może coś z alarmem nie wiem mam takie cos pod maską od wyłanczania alrmu tego dokładanego i tam jest na taki mały kluczyk i podobno tak sie całkiem odłancza ten alarm nie wiem może z tym coś ale raczej by to wystepowało z niskich obrotów a dzieje się to zawsze przy załanczniu turbinki znaczy nie zawsze czasem jestem w stanie pociągnąc do 2.5 np wczoraj wracając ze szkoły już wszystko było ok ciągnoł sie spokojnie do 4 tyś zobaczmy jak będzie teraz. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

 

Postprzez Bradley » 29 wrz 2010, o 09:07

dadi321vw, to jak teraz chodzi ok to zrob logi dynamiczne grupy 004 i sprawdzisz roznice.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez dadi321vw » 29 wrz 2010, o 10:53

Ok teraz jestem w szkole jak przyjade do domu to wezme kompa i zrobie 004 i może jeszcze jakiejś.? I wrzuce. :szok:

[ Dodano: 2010-09-29, 15:06 ]
Oto logi wrzuciłem też 11 jakby cos Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/dadi321_23621.html :kwasny:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez haasiu@o2.pl » 8 paź 2010, o 20:23

kolego sprawdź sobie lepiej zaworek N75 przy przepustnicy ,u mnie też były podobne objawy wyczyściłem i wszystko jest ok wkręca się idealnie
Avatar użytkownika
haasiu@o2.pl
Czytacz
 
Posty: 102
Dołączył(a): 30 wrz 2008, o 21:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SotoM » 9 paź 2010, o 12:46

no sprzęgło na postoju nie szarpie wiec nie chodzi mi o sprzęgło. ja miałem szarpnięcia jakby coś go rozłączało.- no:brak przepływu paliwa, znikanie prądu na kilka milisekund. porostu szarpnięcia były ze mało silnika nie wyrywało z poduch i czasem potrafiło być tak mocne ze zabujało buda. - nie doszliśmy do tego. ileż my się z Leopard'em namóżdżyli... i nie doszliśmy. auto dostało w tyłek i poszło do żyda...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dadi321vw » 14 paź 2010, o 08:07

Nie wiem co jest własnie sotom on ma coś takiego jak ty piszesz szarpniecia są dość moćne a czasmi słabsze co robic nie wiem auto narazie chodzi normalnie i niech tak zostanie dzieki wszystkim za fatyge jak będzie się to dalej działo to się odezwe. :super: .To napewno nie zaworek n75 był czyszczony pozatym byłby to spadak mocy a nie nagłe szarpniecie.
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 14 paź 2010, o 13:20

dadi321vw napisał(a):Nie wiem co jest własnie

przeprowadz adaptację dawki paliwa - mozesz zapisac taka sama wartośc jaka teraz masz - zrób tylko adaptację i pisz czy pomogło ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez lisu891 » 14 paź 2010, o 13:55

Mam podobną sytację ze mi szarpie silnikiem w granicach 3-4tys. obr , ale mam wrażenie ze jakby gdzieś paliwo odcinał ,(zresztą szarpie mi w zaleznosci gdzie paliwo tankuje) wiec u mnie podejrzewam ze nastawnik w pompie wtryskowej trzebaby przeczyscic moze u Ciebie jest to samo , tez mam 1z
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez dadi321vw » 16 paź 2010, o 19:34

A możesz mi jeszcze podpowiedzieć jak to zrobić dodam że auto chodzi teraz normalnie. :-?
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez lisu891 » 17 paź 2010, o 07:25

dadi321vw napisał(a):A możesz mi jeszcze podpowiedzieć jak to zrobić dodam że auto chodzi teraz normalnie. :-?





ja tego sam też nie robię , wiec w tej kwestii nie pomogę ale z tego co wiem nie jest to droga usluga
lisu891
Badacz tematu
 
Posty: 197
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 18:00
Lokalizacja: Skarżysko kamienna

Postprzez Bradley » 17 paź 2010, o 09:26

dadi321vw, troche inicjatywy i poczytac o adaptacji i loginie 12233
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez czopik17 » 24 paź 2010, o 21:40

Miałem coś takiego i okazało sie ze to przy pompie paliwa jakaś ,,blasza'' lub ,,spinka'' sie poluzowała i przy ok. 2tys obrotów tak jak by gasł znajomy mech. grzebał cały dzień zanim to znalazł aż mu spadła do kanału. Czas naprawy 1 min . Jak sie dowiem co to dokładnie było to dam znać
czopik17
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 30 sie 2010, o 15:07
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości