Witam mam problem nie wiem czy poważny ale napewno nie daje mi to spokojnie spać. Mój golfik czasem przerywa sprawa ma się tak zimą troche przeywał ale były spore mrozy więc dałem sobie spokuj potem mu przeszło samo z siebie potem za jakieś 2 miesiące wróciło wyczyściłem n 75 nic nie dało szarpie dalej i po jakimś czasie 3-4 dni pszeszło około 3 miesiące i teraz znowu powróciło to szarpanie występuje w obrotach około 3 tyś im wyszy bieg tym szarpania występuje w niszych obrotach 1 nie ma szarpania 2 czasami przy dużym obciążeniu wysokie obroty 3 raczej zawsze koło 3 tyś czasem jest tak że przerwie i idzie dalej nie puszczam pedału gazu i ciągnie do 5 tys a czasem pare razy. Szarpanie jest takie jakby paliwo nie dochodziło raczej nie ma to nic wspólnego z turbem bo jest to mocne szarpniecie przerwanie a nie chwilowy brak mocy,jest jeszcze coś takiego że gdy powraca to szarpanie to zdażą się żę gdy na 1 przeciągne ostro auto zacina się gaz i po chwili sam puszcza tak jakbym nie puscił i trzymał około 2 sekund lub nawet raz musiałem zagasić auto na codzień nie jestem katem nie gazuje zimnego silnika i nie kręce go do 5 tyś tak jak pisałem wcześniej po prostu testowałem a czasem go przegonie do 4 tys raz na miesiąc nic się nie dzieje a że akurat przyszedł momęt i chciałem przegonić auto i tak się stało.Gdy jeżdże tak do 2.8 tyś obr nic się nie dzieje auto ma moc i pali na dotyk zima lato.Co zrobiłem wszystkie wtyki jakie są pod maską po ruszane czyszczone raczej wszystko ok wtyki jak nowe nie zasniedziałe wyjołem wtyczke tak jak gdzieś czytałem podobno od nastawnika bo licznik nie chodził i szarpanie dalej było filter paliwa ok nie zapowietrzony jeździłem nawet bez korka wlewu,paliwko zawsze z tego samego źrudła. więc nie wiem co może być czekam na odpowiedź mądrzejszych.
siemka jakiś czas temu miałem podobnie że jak dałem w pedał to go zadławiało go tak koło 3000rpm i potem szedł normalnie. też nie mogłem dojść co mu dolega. po wymianie filtrów i oleju to zaraz mu sie odmieniło(nie robiłem tego specjalnie- prezyszedł czas na nie) więc stwierdzam że może to być przyczyna filtrów chociaż tylko strzelam. Sprawdz filtr powietrza a z paliwowego odkręć od dołu nakrętke i spuść troche ropy. Może siedzi jakiś syf
Olej jest nowy a filter raczej ok nie dawno wymieniany przed zimą to może i dawno ale dwa razy było wylewane z niego paliwko i wyleciało czyste jak mi własnie przerywało ostatnio z 3 miesiące temu to wtedy wyczyściłem n 75 i spóściłem też paliwo z filtra i wyleciało czyściutkie przelałem go jeszcze raz dla pewności i dopiero za 3 razem go zalałem i zakręciłem nie ma w przewodach żadnych pęchceżyków powietrza bo ja jak odkręcałem filtr nawet do rurek nalałem paliwa, filter powietrza też ok. Wydaje mi się że przyczyna lęzy w elektryce może spróbuje sciągnąć klemę na noc.
a może wina jest po stronie nastawnika??? chociaż nie sądze bo to troche inne objawy ale zapobiegawczo możesz go sprawdzić odłączając kostkę tam gdzie powinna iśc linka prędkościomierza do skrzyni. jest tam kostka elektryczna odłącz ją i jak przestanie wariować to na 99% nastawnik
dadi321vw napisał(a):Wydaje mi się że przyczyna lęzy w elektryce może spróbuje sciągnąć klemę na noc
nie ma sensu ...
zaloguj auto pod obciązeniem - może na logach wyjdzie co się dzieje
błędy jakieś są zapisane w ECU
czy to auto nie ma przypadkiem BOX'a
w podpisie widzę 1Z - ECU 8 czy 16 bit
Oki chyba tak zrobie myślisz lepard żę po kupieniu tego czegoś bęe w stanie coś tym zrobić czy to się do czegoś nadaje mam laptopa więc myśle że coś byśmy ugrali.