Szarpanie na zimnym silniku

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szarpanie na zimnym silniku

Postprzez pawelpool » 22 lip 2009, o 21:35

Witam!! mam mały problem z szarpaniem tyle że w 1.9 TD, szarpie strasznie jak jest zimny, i strasznie kopci na jasno, a nawet na jasny fiolet, myślałem, że to wtryski, ale wszystkie są ok, tak samo świece mam ok, później juz jak się rozgrzeje to jest ok, jedynie jak włączam klime podczas jazdy, i delikatnie naciskam na gaz to także szarpie;/ moze ktoś się domyśla co boli mojego golfika? troszeczke turbina już się poci od oleju, możliwe że to przez turbine??? proszę o porade. ..........SALUTOµ :ok:βξωΨΦΛ
Avatar użytkownika
pawelpool
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 kwi 2009, o 19:20
Lokalizacja: Słubice

Szarpanie na zimnym silniku

 

Postprzez Z.Y.G.A » 22 lip 2009, o 22:55

Jeżeli kopci na biało to raczej ci olej bierze a jak na ciemny niebieski to cos masz z wtryskami, co do szarpania to nie wiem zabardzo o jakie szarpanie ci chodzi czy przy np ruszaniu czy jak silnik chodzi na luzie
Avatar użytkownika
Z.Y.G.A
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 16:14
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez Procent » 22 lip 2009, o 23:15

Jakby turbina siadała to by nie miał mocy i nie wkręcał się odpowiednio na obroty. Filtr paliwa wymień to po pierwsze. Być może zatankowałeś chu... paliwo i tak masz. Ja tak miałem w poprzednim aucie. Do 2300 obr i koniec i jeszcze szarpało niezmiernie. no i skoro tak dziwnie kopci to dla pewności sprawdź czy Ci oleju nie przybywa czasem. Myślę że to coś z tych rzeczy. a co do wtrysków to jak leją to auto Ci więcej pali, a tego u Ciebie nie ma więc to nie wtryski chyba że kąt jest źle ustawiony ale wątpię.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 23 lip 2009, o 08:02

a moze troche benzyny przez przypadek nalało sie do baku? :]
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 23 lip 2009, o 13:09

diesel na benzynie pojedzie. Gorzej benzyna na ON
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Robertuss » 23 lip 2009, o 14:23

Procent napisał(a):diesel na benzynie pojedzie

tak, tylko zależy jeszcze jaki :-P
przy tym będzie fajnie szarpać silnikiem :-P
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez morsdicti » 23 lip 2009, o 16:07

pawelpool, zła ropa :)

ja mam 1.9 D i jak tu ktoś stwierdził (co jest dla mnie trochę bełkotem he) że diesel na benzynie pojedzie no ale ok :) za róg pojedzie i stanie na chodniku w chmurze dymu ... ale do czego zmierzam ... jakiś czas temu kupiłem okazyjnie 25 litrów po 1.80 he ropy z tym że była taka pomarańczowa prawie czerwona ....

Dymił na niebiesko, szarpał silnik strasznie dziwne obroty trzymał i spalał tą ropę o wiele wolniej niż na VPowera :)

Mam 1.9D .... Ty masz taki sam silnik konstrukcyjnie więc

PALIWO ! :)
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez pawelpool » 23 lip 2009, o 22:17

Filtr wymieniony i dalej szarpie, ropy z E też nie pomyliłem, wiec co?
Avatar użytkownika
pawelpool
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 kwi 2009, o 19:20
Lokalizacja: Słubice

Postprzez SotoM » 23 lip 2009, o 23:29

a sprawdzany był kąt wtrysku?? chyba ze problem szarpania nie tkwi w silniku tylko w sprzegle a dokładnie tarczy sprzegła - wyrobione tłumiki drgań, tarcza sie rozgrzeje i jest spokuj - wlączysz klimę to juz jest opr kompresora co wpływa na pracę sprzegła przy przenoszeniu napedu na skrzynie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez pawelpool » 31 lip 2009, o 08:28

OKAZAŁO SIĘ, ŻE NA ROZRUSZNIKU BYŁO PRZESTAWIENIE O 1 ZĄBEK:) UFF
Avatar użytkownika
pawelpool
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 kwi 2009, o 19:20
Lokalizacja: Słubice

Postprzez darkker » 31 lip 2009, o 16:24

pawelpool napisał(a):OKAZAŁO SIĘ, ŻE NA ROZRUSZNIKU BYŁO PRZESTAWIENIE O 1 ZĄBEK:) UFF
gdzie ?? :-o :szok: :-o :szok: :-o :szok: :-o :szok: :-o :szok: :-o :szok: :-o
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez SotoM » 1 sie 2009, o 11:37

pawelpool napisał(a):OKAZAŁO SIĘ, ŻE NA ROZRUSZNIKU BYŁO PRZESTAWIENIE O 1 ZĄBEK
a moze na rozrządzie....?? moze znowu sie przestawi bo któreś koło zebate jest wytarte - koło pasowe wałka rozrzadu lub pompy wtryskowej...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości