Szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 12 paź 2011, o 19:57

sachs 600zł /luk -610zł ta prawie ta sama cena+ robocizna od 200zł w góre - w zaleznoscie gdzie lub u kogo bedziesz robił.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez rukistrong » 12 paź 2011, o 22:01

Aha dzięki bardzo a zrobiłem tak jak kolega mówił wyżej żeby zaciągnąć ręczny i zobaczyć czy obroty i prędkość idą w góre i czy auto stoi w miejscu no i wskazówka prędkościomierza sie nie ruszyła to co to nie sprzęgło??
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez SotoM » 12 paź 2011, o 22:22

u ciebie nie ma typowego ślizgania się sprzęgła jak opisał Procent ,tylko u ciebie występuje prześlizgiwanie się tarczy co powoduje w tym momencie szarpanie całym silnikiem, sakrzynia co przenosi się na budę i czujesz to na sobie i z tym sie da jescze jeździc... natomiast z efektem typowego slizgania sie sprzegła gdzie obroty ida w gore a predkośc nie ...no to niestety wymiana.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez gosciu1307 » 21 paź 2011, o 19:52

Witam, mam rowniez problem ze swoim autkiem ... szarpie ostatnio corac bardziej;/ oddawalem na czyszczenie nastawnika i jest bez zmian... dokładnie jest tak ze: gdy chce jechac spokojnie to szarpie a gdy dynamicznie jade czyli jak najszypciej rozpedzam auto to wszystko mija, np. chce jechac sobie 50/60 na 4 to szarpie , choc czasami udaje sie jeschac bez szarpniecia... wczesniej szarpanie mijalo przy 2100 obr/min teraz nawet do 2700 szarpie chyba ze puszcze gaz odczekam 5 sek. i plynie wcisne pedal do konca to przestaje. mam autko od maja po kupnie ładnie sie rozpedzal do 180 a nawet jechal i wiecej , teraz 170 to dla niego wyczyn i wiecej nie ma szans podczas jazdy na 5 biegu po przekroczeniu 3 tys obr. pojawie sie co chwile taki mul i dalej ciagnie mól i ciadnie takie chwilowe przymulanie czego wczesniej nie mialem.a zapomnialbym o jeszcze jednym na wolnych obr ffaluje czasami czuc drgania silnika... czy jest ktos w stani mi pomóc??
gosciu1307
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 paź 2011, o 19:27
Lokalizacja: Dobrzany

Postprzez marcin2105 » 22 paź 2011, o 17:19

U mnie to zamulanie pojawiało się szczegulnie jak temperatura na polu było koło zera albo na minusie. Znajomy mechanik powiedział mi ze jak turbina jest nieszczelna to lubi chlapnąć olejem do wężyka podciśnieniowego który idzie od zaworka n75 do klapki która ogranicza doładowanie turbiny. I to powoduje że przy obciążeniu silnika brakuje doładowania bo klapka nie działa tak jak powinna przez ten olej. Ja u siebie miałem zaoliwiony wężyk i zaworek n75 wszystko przepłukałem ale nie wiem czy to pomogło bo na polu się ociepliło i usterka znikła. To było w tamtym roku. Całe lato przejeździłem bez zamulania. Zobacze co będzie się działo teraz. Dodam jeszcze że teraz mi nie pocha oleju do wężyków bo zrobiłem remont turbiny bo strasznie wyła.
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości