Szarpanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szarpanie

Postprzez rukistrong » 11 paź 2011, o 18:43

Witam. Dzisiaj miałem taki problem holowałem golfa 4 od kumpla i auto zaczęło mi szarpać i to tak konkretnie że prawie jechać sie nie dało i na niskich obrotach i na wysokich tak samo niewiem co sie mogło staś ale kolega z tego holowanego auta zauważył, że poszła mi konkretna czarna chmura a mi auto tak jakby przestało troche szarpać. Potem jak go odcholowałem to szarpało jeszcze troszke przez chwile i przestało. A chciałbym dodać że już od dłuższego czasu miałem tak że jak jechałem więcej niż 110 to mi tak lekko poszarpywało ale to już tak długo miałem i tylko od czasu do czasu.Niemam pojęcia co to może być pomóżcie prosze bo mie już szlag trafia, kumpel mechanik mówił że to może być nastawnik pompy do wyczyszczenia co o tym sądzicie? czekam na odpowiedź koledzy.
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Szarpanie

 

Postprzez SotoM » 11 paź 2011, o 19:51

zbieraj kase na sprzegło... :cwaniak:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rukistrong » 11 paź 2011, o 20:48

sorki że tak spytam bo ty pewnie specem jesteś ja to za bardzo nie znam sie na rzeczy ale co sprzęgło ma do tej chmury czarnej co mi poszła z komina? tym bardziej że mi auto wogóle nie kopci nawet jak mocniej przycisne.
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez bialy 97 » 11 paź 2011, o 21:12

zobacz jak silnik zachowa sie rano jak odpalisz silnik na zimno, może to jakiś problem z paliwem może jest filtr przypchany.
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Postprzez rukistrong » 11 paź 2011, o 21:29

filtr wymieniałem w tamtym tygodniu a rano nie pali tak za bardzo od strzała bo teraz zrobiło sie chłodniej to troche kręci
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez SotoM » 11 paź 2011, o 21:37

rukistrong napisał(a): ty pewnie specem jesteś
ja tak nie uważam...

jak kazdego diesela przygazujesz to zakopci...
nie chce mi sie tłumaczyc.
szarpanie masz na których biegach...zakres obrotów 1800-2300obr telepanie budą tak. wyczówalne na których biegach??
co do zapalania rano do sprawdzenia kat wtrysku. moze kwestia regulacji i problem zniknie.
a tym czasem opisz dokładnie w jakich okolicznosciach telepanie wystepuje.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rukistrong » 11 paź 2011, o 22:14

a więc tak jak wspomniałem od dłuższego czasu szarpało mi na 5 biegu zakres obrotów tak od 2500 obr w góre to jest prędkość tak nawet czasami już przy 110 zaczynało szarpać ale to rzadko no i bardzo sporadycznie zdarzało sie że na 3 i 4 biegu tak ok 3000 obr szarpało ale na serio z tym że mi nie kopci nawet jak mu przycisne to nie kłamie ma buta nie brakuje mu mocy no i nie kopci ale dzisiaj przy tym holowaniu jak szarpało to raz porządnie zakopcił
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez SotoM » 11 paź 2011, o 22:39

zakopcił bo miał duze obciazenie... nie przejmuj sie tym. raz w roku nawet strzelba potrafi sama wystrzelic.
powiem tak to co opisłes wyglada mi na sprzegło... miałem to samo u siebie kiedys tyle ze w mniejszym zakresie obr.
mozesz jeszcze sprawdzic odłaczajac kostke od czujnika predkosci przy skrzyni. jesli szarpania nie bedzie moze nastawnik pompy byc do czyszczenia. jesli szarpanie bedzie nadal sprzęgło do wymiany. tak na marginesie. u mnie jak szarpało na 3cim biegu to juz nie wytrzymałem i zdjełem skrzynie po zdemontowaniu sprzegała nity mocujace okładziny do tarczy lizały juz przylgnie do koła zamachowego...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez rukistrong » 11 paź 2011, o 22:52

no ok to będę kombinował najpierw z tą wtyczką a jak okaże sie że sprzęgło jest do wy.....bania to powiedz mi bo ja sie nie znam wtedy kupuje tylko sprzęgło czy do tego dochodzą jakieś elementy podzespołowe sprzęgła?? dzięki z góry
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Postprzez SotoM » 11 paź 2011, o 23:14

kup komplet sprzęgła firmy SACHS lub LUK w zestawie znajduje się - docisk sprzęgał, tarcza sprzegła orez łożysko dociskowe/oporowe
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 12 paź 2011, o 00:48

stań, zaciągnij na max ręczny i próbuj ruszyć. jak obroty pójdą w górę i prędkość też a auto w miejscu to masz sprzęgło do wymiany
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rukistrong » 12 paź 2011, o 09:59

A powiedz mi sotom jaki jest mniej więcej kosz takiego kompletu¿
trzeba też coś dać od siebie
rukistrong
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 19 lut 2011, o 16:36
Lokalizacja: Świętochłowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 26 gości