Szarpanina silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szarpanina silnika

Postprzez Ravuek » 3 lip 2008, o 20:15

Hello witojcies jo jestem tu nowy kupiłem golfa 3 tdi 90 km i mysle że mi pomozecie.A wiec szarpie mi silnikiem i ogólnie całym samochodem na mniejszych obrotach jak dam mu w piz.. to przestaje niekiedy odpala od strzału a niekiedy musze trzymac go na rozruszniku z 5 sekund.Wydaje mi sie ze jest troche słabszy.Poradzcie trocha.Dzieki wielkie.
Ravuek
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 lip 2008, o 20:07
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Szarpanina silnika

 

Postprzez opolanin » 3 lip 2008, o 21:19

Ravuek, sprawdż kąt wtrysku na początek u pompiarza
opolanin
 

Postprzez leopard » 3 lip 2008, o 22:15

opolanin napisał(a):Ravuek, sprawdż kąt wtrysku na początek u pompiarza

po co u pompiarza ... VAG prawde powie - od razu bedzie wiadomo co tam w trawie piszczy ...

cos mi sie zdaje ze w tym przypadku 2 usterki sie zlazly do qpy ... ale to tylko gdybanie (VAG prawde powie)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 3 lip 2008, o 22:16

kat wtrysku swoja drogą. co do szarpania to albo masz sprzęgło na delikatnym bardzo wykończeniu albo zasyfiony nastawnik w pompie. wiem co pisze bo juz przerobiłem ten ntemat u siebie. jak jesteś kumaty to odłącz wtyczke od prekościomierza w skrzyni- kostka znajduje sie na mechanizmie róznicowym nad prawą półosią napedową(str pasarzera). odłącz kostke i patrz co sie bedzie działo w czasie jazdy. nie bedzie ci pracował licznik kilometrów i nie bedzie liczył prędkości pojazdu.ale zrób to bo instalacja predkościomerza jest połączona z instalacja pompy wtryskowej. ja tego tez nie pojmuje za bardzo ale tak robiłem jak mi mówił mój dobry koleś który ma fisia na punkcie TDI. i jesli bedzie szarpało nawet na rozłączonej wtyczce to na bank wina sprzęgła. ale do puki ci sie nie slizga na 4 i 5 bniegu to luzik jeszcze możesz latać. wiem ze to denerwujace ale przyzwyczajisz sie bo sprzegło nowe sachsa 500 czyba ponad zł.kosztuje + wymiana. A jesli tego szarpania nie bedzie na rozłączonej wtyczce to na bank nastawnik pompy wtryskowej jest zasyfiony. ja mam nawet swój nastawnik na filmiku nagrany i widać ta mazie jak sie tam znajduje.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Ravuek » 5 lip 2008, o 08:57

a dzieki dzieki wczoraj siedziałem do pierwszej w nocy i rozbierałem mój nastawnik po raz pierwszy i pomogło nie szarpie ale dalejj zle pali raz za starzłem raz trza poczekac.
Ravuek
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 lip 2008, o 20:07
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Postprzez SotoM » 5 lip 2008, o 10:35

Ravuek napisał(a):a dzieki dzieki wczoraj siedziałem do pierwszej w nocy i rozbierałem mój nastawnik po raz pierwszy i pomogło nie szarpie ale dalejj zle pali raz za starzłem raz trza poczekac.

to jak pomogło to jeszcze bys musiał ustawic lub sprawdzić dawkę i ewentualnie kąt wtrysku.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron