szarpie (krztusi) się podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

szarpie (krztusi) się podczas jazdy

Postprzez ernesto » 17 mar 2008, o 21:41

witam, od niedawna mam Golfika III 1,9 TDI z 94 roku no i mam problem. Mianowicie taki, że szarpie (krztusi) się podczas jazdy. Mechanik powiedział, że to pompa wtryskowa. ja się na tym nie znam. może wy wiecie o co to chodzi, a jeśli o pompe to może możecie kogoś polecić w warszawie kto by to zrobił TANIO. dzięki
Ostatnio edytowano 29 mar 2008, o 09:33 przez ernesto, łącznie edytowano 1 raz
ernesto
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 mar 2008, o 21:16
Lokalizacja: warszawa

szarpie (krztusi) się podczas jazdy

 

Postprzez scols11 » 17 mar 2008, o 21:55

Musisz sprcyzowac o co chodzi jak sie krztusi na jakich obrotavh i przy jakich predkosciach???
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez ernesto » 17 mar 2008, o 22:46

krztusi się lub inaczej szarpie raczej przy niskich obrotach do 2 tys, i raczej niedużych prędkościach do 100 km/h, często też przy zmianie biegów bez różnicy z jakiego na jaki i przy zwalnianiu. nie zauważyłem żeby powyżej 2200 obrotach i 100 km/h szarpał
ernesto
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 17 mar 2008, o 21:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez scols11 » 18 mar 2008, o 16:20

A na wolnych obrotach jest ok???? Moze cos z filtrem paliwa??? Przeplywka raczej jest ok!!!
scols11
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 gru 2007, o 15:11
Lokalizacja: Jasło

Postprzez darkker » 19 mar 2008, o 16:49

ernesto czyszczenie nastawnika cie czeka (około 300 zł) :cry:
to jest numer do kolesia z wawy który sie w to bawi ja miałem to samo
503 399 909 zrobił mi to i jestem zadowolony ;-)
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez rsruba83 » 19 lip 2008, o 12:06

Witam

W Krakowie zna ktos jakiegos specialiste ktory sie tym zajmuje i czysci nastawnik itp... ??

Serdecznie Dziekuje
rsruba83
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 09:49
Lokalizacja: kr

Re: szarpie (krztusi) się podczas jazdy

Postprzez SotoM » 21 lip 2008, o 00:29

ernesto napisał(a):witam, od niedawna mam Golfika III 1,9 TDI z 94 roku no i mam problem. Mianowicie taki, że szarpie (krztusi) się podczas jazdy. Mechanik powiedział, że to pompa wtryskowa. ja się na tym nie znam. może wy wiecie o co to chodzi, a jeśli o pompe to może możecie kogoś polecić w warszawie kto by to zrobił TANIO. dzięki

ten obiaw to jest taki ze jak jedziesz sobie spokojnie to masz sarpniecie silnikiem jakby go cos odcieło ze az budą zatrzęsie?? jakby mu paliwo odcinało.

[ Dodano: 2008-07-21, 00:29 ]
i masz to czesto żadko czy cały czas??

[ Dodano: 2008-07-21, 00:31 ]
bo jesli to jest ten sam obiaw co ja mam od czasu do czasu to niestety nie nastawnik a cos sie skończyło w pompie wtryskowej.nie wiem co ale cos...chyba sie skończy szukaniem drugiej pompy.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez deniula » 24 wrz 2008, o 18:23

bardzo prawdopodobne
deniula
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 18:29
Lokalizacja: Śrem

Postprzez marcin2105 » 24 wrz 2008, o 22:58

wystarczy podpiąć pod vaga i wszystko jasne. u mnie były podobne objawy a na kompie strasznie napiecie skakało na nastawniku. Po czyszczeniu nastawnika jest ok nie szarpie tylko mam wrazenie jakby auto troche wolniej sie rozpędzało.

Wie ktoś jaka powinna być dawka paiwa na wolnych obrotach ustawiona??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez leopard » 25 wrz 2008, o 00:38

Wie ktoś jaka powinna być dawka paiwa na wolnych obrotach ustawiona??

na biegu jałowym przy 90'C - dawka 3,8/4.0 mg/skok - nastawnik około 1.400 V - przy wyłączonym silniku napięcie na nastwaniku ~ 0.750/0.780 V dawka 0.0 z wiadomej przyczyny ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcin2105 » 25 wrz 2008, o 16:37

dzieki. U mnie po czyszczeniu było nastawione 4.0mg/skok tylko nie pamietam czy było 90'C czy mniej. Jak by było mniej niz 90'C to ma to jakiś wpływ??
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez leopard » 26 wrz 2008, o 01:39

marcin2105 napisał(a):Jak by było mniej niz 90'C to ma to jakiś wpływ


ma - jeśli temp była powyżej 80'C nie masz się czym martwic - poza tym 4,0 mg/h to ustawienie uniwersalne - powinno wszystko grać ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości