Szarpie na 4 i 5 biegu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez skwirek512 » 26 gru 2013, o 15:47

Nastawnik mam już drugi, regenerowany, więc to chyba odpada
skwirek512
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 23:46
Lokalizacja: Prabuty

 

Postprzez masterld20 » 26 gru 2013, o 16:07

Poczytaj było tych tematów bardzo dużo na forum tu może być jeszce wtrysk sterujący
masterld20
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 17:17
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez palio » 26 gru 2013, o 20:42

Przy jakich obrotach poszarpuje auto?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez skwirek512 » 18 sty 2014, o 19:03

Problem tkwił w sprzęgle. Zbytnio dostało w 4 litery od poprzedniego właściciela..
skwirek512
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 23:46
Lokalizacja: Prabuty

Postprzez czarny990 » 22 sty 2014, o 20:21

witajcie. u mnie dzieje się to samo, mianowicie to szarpanie. powiedzcie czy dłuższa jazda na "zabrudzonym" nastawniku jest mocno szkodliwa dla silnika i pompy? chodzi mi o to czy po przejechaniu np. 400km nic poważnego się nie stanie?
czarny990
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 gru 2013, o 16:42
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Postprzez palio » 22 sty 2014, o 21:27

czarny990, nic się nie stanie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez czarny990 » 22 sty 2014, o 22:54

palio, dzięki bo czeka mnie tak długa trasa i nie mam czasu na naprawę tego. Będę się musiał męczyć te 400 km :-/
czarny990
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 gru 2013, o 16:42
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości