Piszę nowy temat bo nie mogę znaleźć precyzyjnej odpowiedzi na mój problem. W moim Golfie po kupnie pracował nierówno silnik czyli wiadomo, nastawnik do czyszczenia. Po wyczyszczeniu na 4 i 5 biegu strasznie szarpał. Najbardziej na 5 to było odczuwalne. Mechanik mówi poduszki pod silnikiem. Po sprawdzeniu wyszło na to, że ta środkowa klasyfikuje się do wymiany. Po wymianie samochód przestał szarpać, ale po jakichś 15 km znów zaczął. Co prawda o wiele delikatniej niż wcześniej. Na 4 jest to mało odczuwalne, na 5 trochę bardziej przy przyspieszaniu od 80 do 100 km/h. Poniżej i powyżej tych prędkości na 5 nic takiego nie występuje. Mechanik mówił, że wirnik nastawnika jest delikatnie wykrzywiony. Obroty są równe, idealnie nastawione, ale dalej szarpie. I teraz pytanie brzmi co jest tego winą? Nastawnik czy jest jakiś inny powód?