Szarpie podczas jazdy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szarpie podczas jazdy

Postprzez Quba » 18 lut 2011, o 18:01

Witam. Jestem tu nowy i przepraszam jeśli nie ten dział. Szukałem na forum lecz nic konkretnego się nie dowiedziałem dlatego postanowiłem się was poradzić. Autko to golfik z 1994 roku z silnikiem 1.9 TDI 90 konny objawy jakie ma to od kilku dni strasznie mi szarpie podczas jazdy i nie wiem co może być. Filtr paliwa wymieniony świece grzeją , co może mu być? Pomóżcie bo nie chce znów władować kasy na darmo.
Quba
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 lut 2011, o 17:52
Lokalizacja: Podlasie

Szarpie podczas jazdy

 

Postprzez Jake88 » 18 lut 2011, o 18:30

Skoro wymieniałeś filtr paliwa to sprawdź czy przypadkiem nie widać pęcherzyków powietrza pomiędzy filtrem,a pompą w tym przeźroczystym przewodzie.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez Quba » 18 lut 2011, o 18:46

Brałem to pod uwagę i układ nie jest zapowietrzony to można wykluczyć. Lecz nie wiem czy to ma jakieś powiązanie ale zastanawiam się nad przepływka lub nieszczelność IC bo szarpanie zaczęło się odkąd moją ukochaną ściągnęło w pole i stroną kierowcy gdzie siedzi chodniczka darła po oranym.
Quba
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 lut 2011, o 17:52
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez paliwo » 18 lut 2011, o 20:33

IC nic nie ma do tego. A kiedy ci szarpie czy jak biegi zmieniasz??
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Quba » 18 lut 2011, o 20:42

Biegi wchodzą elegancko a szarpie jak go najdzie czasami przy spokojnej jeździe do 2 tys obrotów czasami jak dorwę kawałek prostej i i go przegonie. A może to objawy padającego sprzęgła samochód kupiłem z początkiem zimy i słychać było jak się sprzęgło odzywało obecnie nie wydaje odgłosów lecz bierze już przy samej górze ale żeby szarpało?
Quba
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 lut 2011, o 17:52
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez Karol B. » 18 lut 2011, o 20:51

Albo nastawnik pompy do czyszczenia... Odepnij wtyczke nad skrzynia biegow i sie przejedz, (km/h nie bedzie ci pokazywac i przebiegu liczyc) jesli nie bedzie szarpac to nastawnik do czyszczenia. Na VAGu byles?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Quba » 18 lut 2011, o 21:02

Jeszcze nie byłem gdyż liczę że sam z waszą pomocą dojdę co jest ponieważ i tak w tym miesiącu ciężko z kasa i che to jak najmniejszym kosztem naprawić lecz patrze że bez wizyty na VAGu pewnie się nie obędzie. Jutro jeszcze sprawdzę to wtyczkę i zobaczę co się będzie działo jak to samo to będę szukał jakiegoś dobrego fachowca na Podlasiu.
Quba
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 18 lut 2011, o 17:52
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez kryhaziom » 19 lut 2011, o 18:45

karol b. ma racje. to samo było u mnie. szarpie na 3,4,5 przy 2000 obrotów.
czyszczenie nastawnika to kost 200 - 300 zeta. jak masz jakieś pojęcie na ten temat możesz zrobić to sam. tutaj masz instrukcje: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741 z tym że będziesz potrzebował do tego vaga.
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości