* Szarpie przy gaszeniu *

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

* Szarpie przy gaszeniu *

Postprzez rsruba83 » 27 lip 2008, o 13:40

Witam

Moj problem polega na :

Strasznie szarpie mi calym smochodem przy gaszeniu silnika, kolega polecil mi wymiane poduszek pod silnikiem, wymienilem wszystkie i dalej to samo, niewiem czy to przez to ze wymienialem rorzad ?? ewentualnie wiem ze mam do czyszczenia nastawnik to na bank bo nie pracuje rowno silnik i szarpie go na 4 i 5 biegu na malych obrotach ale czy to moze byc przyczyna szarpania przy gaszeniu samochodu ??

Serdecznie pozdrawiam
Ostatnio edytowano 28 lip 2008, o 06:38 przez rsruba83, łącznie edytowano 2 razy
rsruba83
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 09:49
Lokalizacja: kr

* Szarpie przy gaszeniu *

 

Postprzez SotoM » 27 lip 2008, o 18:07

mi też szarpie jak swojego gasze. zatelepie budą...i nic na to nie mogę poradzić
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Re: * Szarpie przy gaszeniu *

Postprzez Robertuss » 27 lip 2008, o 21:45

rsruba83 napisał(a):Witam

Moj problem polega nastepujaco :

Strasznie szarpie mi calym smochodem przy gaszeniu silnika, kolega polecil mi wymiane poduszek pod silnikiem, wymienilem wszystkie i dalej to samo, niewiem czy to przez to ze wymienialem rorzad ?? ewentualnie wiem ze mam do czyszczenia nastawnik to na bank bo nie pracuje rowno silnik i szarpie go na 4 i 5 biegu na malych obrotach ale czy to moze byc przyczyna szarpania przy gaszeniu samochodu ??

Serdecznie pozdrawiam

o kurde ja mam te same objawy, łącznie z nastawnikiem do czyszczenia ;-)
tez mi go trzesie przy gaszeniu :-(
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ***Dj Shaft*** » 28 lip 2008, o 09:55

Mi też trzęsie i nie wiem o co chodzi.Niedługo wymienie poduszke pod silnikiem może coś pomoże.
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez łaksiak » 29 lip 2008, o 07:33

Mi też szarpie ale nie aż tak mocno na razie..może ten typ tak ma :->
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez Robertuss » 29 lip 2008, o 10:57

laksiak napisał(a):może ten typ tak ma :->

tym uniwersalnym tekstem mozemy sobie wszystko tłumaczy :mrgreen:
hehe...
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez ***Dj Shaft*** » 29 lip 2008, o 11:43

Ja jutro wymieniam poduszki i wam powiem czy to coś da :-)
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez Robertuss » 29 lip 2008, o 12:09

oooo no to czekamy ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez rsruba83 » 29 lip 2008, o 14:34

no to zobaczymy, umnie wymiana poduszek nic nie pomogla :( i zastanawiam sie czy takie szarpanie nie zuzyje szybko tych nowych poduszek ??
rsruba83
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 09:49
Lokalizacja: kr

Postprzez ginterek86 » 29 lip 2008, o 15:54

witam. ja wymieniłem wszystkie poduszki i szarpie tak samo. silnik 1,9tdi 90km, oznaczenie ahu.
żaden mechanik nie wie co to może być!! :-x
ginterek86
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:38
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Robertuss » 29 lip 2008, o 23:07

o kurde no to co bedzie za przyczyna/
:-/
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez leopard » 29 lip 2008, o 23:42

Robertuss napisał(a):no to co bedzie za przyczyna

przyczyną będzie stara konstrukcja - w nowszych silnikach TDI zastosowanu klapę gasząca - klapa ta zasłania dopływ powietrza do silnika - dzięki temu nie ma szarpnięć ... w starych sieczkarniach niestety nie pomyślano o tym prostym rozwiązaniu - silnik z wiekiem coraz mocniej trzesie przy gaszeniu ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron