przez grzes10051977 » 3 cze 2012, o 19:56
witam.
jestem tu nowy wiec sorki za niedociagniecia.
na wstepie tez mam szarpanie na 4 i 5 biegu i walcze z tym i nie odpuszcze, jak cos wygmeram to dam znac co bylo, moim zdaniem trzeba sie przyjrzec przezroczystym przewodom przy pompie, przy wolnniejszych obrotach moze nie ale gdy bardziej sie wdusi gaz to moga sie pojawic jakies nieszczelnosci i wtedy babelki, a one mieszaja.ale to sprawdze.
co do spalania to jest tak jak kolega wyzej pisal, zalezy w jakim stanie jest uklad paliwowy, ja mialem juz ok 10 aut polowa w dislu i tez jeden w tdi, szczerze to tez nie zamienil bym D na TDI, poniewaz nie zalezy mi na osigach a na ekonomii, a TDI w golfie potrafil mi spalic 7 litrow w miescie, no i wiecznie to przeplywka to turbinka to jakies tam nastawniki,oczywiscie mowa o starszch modelach.
teraz mam 1.9D i odrazu jak do kupilem to wymienilem koncowki zmienilem sekcje w pompie (dodam ze z wiekszym "mlotkiem:), moglem bo mam akurat dobre i tanie wejscia na te czesci, i teraz moge sie cieszyc wieksza moca i spalaniem w miescie 5,5l.
takie moje zdanie.
pozdrawiam.