Szarpnięcia na wysokich obrotach;

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szarpnięcia na wysokich obrotach;

Postprzez tristan » 19 wrz 2007, o 14:21

Kupiłem ostatnio autko. Golf III TDI Variant 90 KM. Mam dwa pytanka:
1. Auto po rozruchu przez kilka chwil jedzie jakby miało moc 40 KM. Towarzyszy temu miganie kontrolki na desce ( takie małe okularki pomarańczowe). Po upływie kilku chwil odzyskuje moc a kontrolka też gaśnie. Czasami jedno nie dzieje się podczas drugiego i odwrotnie.
2. Czasami gdy jadę i przyśpieszam auto na wysokich obrotach jakby przycina się, jakbym puszczał nagle nogę z gazu ( na np sekundę )

Proszę o radę;
Dzięki za pomoc
Avatar użytkownika
tristan
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sie 2007, o 18:58
Lokalizacja: Krakw

Szarpnięcia na wysokich obrotach;

 

Postprzez Bartek » 23 wrz 2007, o 09:20

siemanko.czy ty go grzejesz zanim odpalisz??to dizel, a te jak Ty to nazwales okularki to ikonka od grzania swiec.powinienes przekrecic kluczyk raz, poczekac az ikonka zgasnie i dopiero wtedy odpalac.jezeli problem nie zniknie to wymien swiece.pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Re Bartek

Postprzez tristan » 24 wrz 2007, o 07:51

Rzecz właśnie w tym, że kontrolka od grzania gaśnie w sekundę po uruchomieniu stacyjki. I dotąd jest wszystko ok. Ruszam autem i jadę jak trabantem zero zrywki i mocy. Na jedynce jedzie jakbym startował z piątki. Ja wiem, że silnik może być zimny, ale bez przesady. Przez kilka do kilkunastu minut tak jeździ. Potem nagle w sekundę odzyskuje moc. (Nie stopniowo).
Mam wrażenie jakbym jechał na jednej komorze silnika przez te kilka chwil.

Czasami zdarza się, że kontrolka o której mowa (okularki :-) ) zaczynają migać podzczas jazdy ( w różnych momentach). W instrukcji do golfa jest napisane tak:

"Jeżeli w czasie jazdy z silnikiem wysokoprężnym 66 kW nastąpi uszkodzeenie sterowania silnikiem, lampka kontrolna zacznie migać."


Help. You know. I need somebody help. Now just anybody help.
You know. I need somebody heeeeeeeellllllllllllllllllllpppppppppppppppp !!!!!!
Avatar użytkownika
tristan
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sie 2007, o 18:58
Lokalizacja: Krakw

Postprzez Bartek » 24 wrz 2007, o 19:25

kurde.lepiej jedz z tym do jakiegos mechanika.to nie sa zarty.pozdrawiam.
bartolassi
Avatar użytkownika
Bartek
Badacz tematu
 
Posty: 165
Dołączył(a): 27 mar 2007, o 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Re

Postprzez tristan » 24 wrz 2007, o 20:27

Dzięki. Tak właśnie zrobię jutro albo po jutrze pojadę do warsztatu. Mam nadzieje, że to jakaś drobnica. Potem napiszę co to było za dziadostwo.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
tristan
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 8 sie 2007, o 18:58
Lokalizacja: Krakw

Postprzez budzior » 12 paź 2007, o 12:50

a mam takie pytanko jak go odpalasz po zgasnieciu kontrolki swiez zarowych to pali za pierwszym razem czy musisz go krecic troche
budzior
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 sie 2007, o 17:56
Lokalizacja: częstochowa

Postprzez rafxxx » 20 paź 2007, o 01:53

powinien ci odpalac bez szarpania, w każdym razie ja mam tez diesla 1.9 TD i nie mam problemow z zapalaniem:)
rafxxx
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20 paź 2007, o 01:41
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości