szczelnośc ukl. chłodzenia

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Muscl » 25 lut 2008, o 16:18

a skąd mam wiedzieć jaki mam ten płyn
Avatar użytkownika
Muscl
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 11:26
Lokalizacja: Wrocław

 

Postprzez piotr0488 » 25 lut 2008, o 16:33

a masz zimowy czy letni..????
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Muscl » 25 lut 2008, o 16:48

Tego to ja nie wiem jestem zielony jeśli chodzi o ten temat dlatego sie was pytam bo nie uśmiecha mi sie jechać do jakiegoś zakładu żeby mi to wymienili, znajac życie troche sie tam zapłaci
Avatar użytkownika
Muscl
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 11:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piotr0488 » 25 lut 2008, o 16:49

przeciez mozna to zrobic w wlasnym zakresie... a tak szczeze to zajmuje ok 3-5 minut...

[ Dodano: 2008-02-25, 16:39 ]
jak wymienic plyn z chlodnicy...

1. najlepiej aby silnik byl zimny
2. od chlodnicy odczepiamy rurke ktora jest najnizej umieszczona( zazwyczaj z lewej strony)
3. gdy ja wyczepimy zaczyna plynac woda
4. odkrecamy głowny korek z baniaczka na ktorym sprawdzamy nim/max plynu
5. czekamy tak dlugo az cala woda wyplynie.
6. najlepiej jesli samochod ustawiny na gorce aby lepiej woda splywala
7. gdy juz woda(plyn) nie bedzie leciec to ustawiamy samochod na prostym terenie
8. zakladamy spowrotem rurke(wezyk) do chlodnicy
9. wlewamy (wczesniej kupiony nowy plyn do chlodnicy)
10 nalewamy do max
11. po zdrobieniu od 3-6 km sprawdzamy poziom plynu, jesli jest zbyt niski dolwewamy
12 i to WSZYSTKO :-D
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Muscl » 26 lut 2008, o 14:42

Pokazał sie nowy problem okazało sie ze mi ten płyn wycieka bo zauwazyłem ze zostawiam plamy, czyż by to była uszczelka ? czy moze coś innego ?
Avatar użytkownika
Muscl
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 11:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piotr0488 » 26 lut 2008, o 14:44

Muscl, zazyczaj jest to oring ktory jest przy silniku( w takim pastiku). bardz tez przy samej chlodnicy masz cos pekniete i ucieka, zadko ale nieraz ze pekaja weze( ale to zadko)..
piotr0488
Members
 
Posty: 1314
Dołączył(a): 24 sty 2008, o 00:39
Lokalizacja: Lędyczek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 26 lut 2008, o 17:21

Muscl, rozgrzej go by podcisnienie sie wytworzylo, otworz maske i zlokalizuj wyciek, wtedy dalej pomyslimy
opolanin
 

Postprzez Muscl » 27 lut 2008, o 10:01

Niestety okazało sie ze to z pompy wodnej cieknie :(. Dzięki za pomoc.
Avatar użytkownika
Muscl
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 11:26
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez opolanin » 27 lut 2008, o 10:03

Muscl, jup jakas lepsza nie badziewie i bedzie spokoj, 150 zeta wystarczy
opolanin
 

szczelnośc ukl. chłodzenia

Postprzez buffalo » 22 mar 2008, o 23:24

Witam!! Mam mały problem z moim golfem bo ubywa mi cieczy chłodzacej jakis 1 litr na 1000km i w sumie coraz wiecej. Uszczelka pod głowica to napewno nie jest bo niema oleju w cieczy chłodzacej ani cieczy w oleju nie kopci sie zamna pali na dotyk obojetnie 10 st. czy -10st bez róznicy. Po krótkim czy długim postoju nie ma podemna zadnej plamy i niewiem co robic i sie zastanawiam jak sprawdzic szczelnosc całego układu. słyszałem ze niektórzu spuszczaja płyn i wlewaja wode destylowana z płynem do naczyn i podobno potem widac ze tam gdzie sie pokazuje piana to jest wyciek, ale niechce tego robic bo tak płyn do naczyn w silniku nie bardzo. Macie jakis pomysł??Pozdrawiam

[ Dodano: 2008-03-22, 22:40 ]
aaaaa zapomniałem dodac silnik 1.9 GTD (75km)230tys 93 rok
Ostatnio edytowano 27 mar 2008, o 20:44 przez buffalo, łącznie edytowano 1 raz
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Postprzez młody88 » 22 mar 2008, o 23:49

a nie parują szyby?? sprawdź czy przewody wodne puchną
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez buffalo » 23 mar 2008, o 11:27

szyby nie paruja przewody tez sa normalne :-)
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości