Szukam mechanika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Szukam mechanika

Postprzez Kvcyk » 9 mar 2009, o 02:39

Witam. Mam problem z mocą w moim TDI (silnik 1Z '95r). Nie mogę rozpędzić go bardziej niż do 120km/h. Wyczytałem na forum że może to być wina zaworka N75 i jeszcze kilku innych rzeczy i że należy podpiąć go do kompa. moje pytanie jest następujące czy zna ktoś dobrego mechanika z okolic Katowic który potrafi zając się takimi rzeczami???? Bedę ogromnie wdzięczny :-)

szukałem na forum i nie umiałem znaleźć nic o polecanych mechanikach z Katowic więc jeśli coś pominąłem to proszę o przekierowanie na odpowiedni temat ;-)
Kvcyk
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 13:08
Lokalizacja: Katowice

Szukam mechanika

 

Postprzez Procent » 9 mar 2009, o 19:02

Takich mechaników w Twojej okolicy jest pełno. Pracuję tam to się orientuje. Ale wiesz... Najlepszy jest serwis :P Ale pojeździsz trochę to na bank znajdziesz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Kvcyk » 9 mar 2009, o 20:11

No właśnie w serwisie powiedzieli że takich starych już nie naprawiają :-P
aha zauważyłem dzisiaj dziwny napis na wyświetlaczu, gdy przekręcam stacyjkę w stan gotowości pojawia mi się napis IMO2 (lub INO2) i po chwili znika-co to oznacza???
Kvcyk
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 24 lut 2009, o 13:08
Lokalizacja: Katowice

Postprzez K@mil » 9 mar 2009, o 20:15

Kvcyk napisał(a):pojawia mi się napis IMO2 (lub INO2) i po chwili znika-co to oznacza


Inspekcja olejowa. ;-)

http://www.golf3.pl/topics28/inspekcja- ... vt7752.htm
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Procent » 9 mar 2009, o 22:33

Dokładnie tak jak przedmówca. Mi też się to pojawia i wcale się tym nie przejmuj. Jak wymieniasz olej na czas to będzie ok. To po prostu komputer ci pokazuje że czas na olej... VAG-a podepnij i usuń ten błąd ;P
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 11 mar 2009, o 00:10

Kvcyk, a opisz troche ten problem - jak auto sie zachowuje od ruszenia do 120... jak masz 120 łapie muła i jak zwolnisz i przyspieszysz to sie wkreca czy juz wogole nie ma siły jechać...i jak go zgasisz i odpalisz to jedzie normalnie...??
sprawdź wżyk podciśnienia który sie łaczy ECU z kolektorem ssącym. RCU jest na podszybiu obok filtra p. pyłkowego. lubia sie tam węzyki przecierac i auto nie jedzie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości