szum z komory silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 26 sie 2009, o 23:24

Bradley napisał(a):wywale calkiem ta rurke i zaslepie bezposrednio kolektor wydechowy.
bo jak sie zaślepia EGR to właśnie chodzi aby tą zaslepke włożyć na łączenie rurki z kolektorem wydechowym a nie miedzy rurke a zawór...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Bradley » 26 sie 2009, o 23:41

I tak wlasnie zrobilem. Balem sie zapieczonych nakretek no ale dzis bylem zmuszony i je poruszyc. Na uszczelke dalem troche silikonu wysokotemperaturowego, dalem moja blaszke aluminiowa i teraz to dziura wyskoczy co najwyzej w kolektorze wydechowym :lol:

[ Dodano: 2009-08-26, 23:44 ]
SotoM napisał(a):miedzy rurke a zawór...

Zaworu fizycznie nie ma, musialem sie go pozbyc bo w noym kolektorze nie ma otworow technologicznych na jego przykrecenie jak w starym. Nawet jakby byly to i tak bym go nie zamontowal :-P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 27 sie 2009, o 13:39

a bo ty masz ten kolektor ssący juz z wkomponopwanym EGR'em...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości