Moderator: Moderator
ja to samo. do benzyniaka nie wracam...ale za honda czasami zatesknię...Golfik1986 napisał(a):tak nawiasem juz bym sie nie przesiadl w benzyne
to juz my wiemy ale jak czytaja to benzyniaki to pewnie sobie mysla - co oni pisza za harezje... - powaznie panowie,moze nie mieliscie co niektórzy sie dizlem przejechać ale jak bedziecie mieli ta okazje to zmienicie zdanie i bedziecie wiedzieli o co nam chodzi...Golfik1986 napisał(a):troche zajelo zanim zaczalem plynnie jezdzic jest straszna roznica miedzy benzyna a murchlem
SotoM napisał(a):ja to samo. do benzyniaka nie wracam...ale za honda czasami zatesknię...
Procent napisał(a):Adam.M, ale to co napisałeś to ładnie się trzeba najeździć. Tankujesz do pełna to tzw.pierwszego kliknięcia i jedziesz 100 km i wracasz w to samo miejsce i znów do pierwszego kliknięcia. Wynik już masz. u mnie najmniej 4,3 litra. Do 90 km/h i rozpędzanie się tempem jakiegoś malacza. Raz tylko przy wyprzedzaniu 120 na blacie, a takto płynnie na tempomacie.
SotoM napisał(a):to juz my wiemy ale jak czytaja to benzyniaki to pewnie sobie mysla - co oni pisza za harezje... - powaznie panowie,moze nie mieliscie co niektórzy sie dizlem przejechać ale jak bedziecie mieli ta okazje to zmienicie zdanie i bedziecie wiedzieli o co nam chodzi...
tofik 1,9 napisał(a):tankujesz do pierwszego kliknięcia-nieporozumienie.olej napędowy podczas tankowania pieni się potężnie i nigdy nie odcina dopływu "czysty" płyn lecz piana ,która gromadzi się i przewodzie paliwowym.Raz tankujesz z mniejszą predkością i wtedy robi się mniej piany a innym szybciej i robi się więcej.inaczej też jak zatankujesz od poziomu paliwa w zbiorniku -powiedzmy 10 litrów a inaczej jak masz w baku 30.tak naprawde powinno się tankowac pod korek tak żeby nie było piany tylko czysty ON ale to trochę trwa i trzeba się "naklikać" pistoletem a jak przejedziesz 1-2 km to i tak ON "usiądzie" w zbiorniku i wciśniesz 2-3litry(ON zawiera w sobie pęcherzyki powietrza) .Dodatkowo dochodzi poziom sracji paliw na której tankujesz...dlaczego?podjedz prawymi kołami na krawężnik przy dystrybutorze(jak bedzie w miarę niski) i zobaczysz że wciśniesz 5 litrów więcej.Z tym "siadaniem"paliwa to najlepiej widać po dostawie paliw na sondzie jak po paru godzinach po dostawie "brakuje" kolo 30-50 litrów.
Bradley napisał(a):Dzisiaj wracajac z Katowic udalo mi sie na skrzyzowaniu szybko wylaczyc silnik i wejsc w tryb serwisowy MFA. No i w droge.
Gdy utrzymuje sie na 5 biegu lub 4tym predkosc obrotowa ok 2tys i jedzie sie po plaskiej drodze to MFA wskazuje od 2,2 do 2,7l. Czyli dodajac 1,5l bo takie sa przeklamania tego MFA wychodzi spalanie ~4l Ale na pewno nie 3.5l. Po prostu fizycznie jest to nie mozliwe, zeby ten silnik tyle spalil. Nie da sie przy zadnej, ani wyzszej ani nizszej predkosci pojazdu jak i obrotowej silnika.
Wlaczajac tempomat widac chwilowe dawkowania paliwa. Jadac pod gorke zuzycie rosnie srednio o 2l, wieksza gorka to nawet i 4l
Adam.M napisał(a):sprawdz ile wskazuje MFA podczas hamowania silnikiem
Adam.M napisał(a):przed górka nabieramy predkosci,
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości