Tania jazda...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez polliv » 30 wrz 2009, o 16:34

Bradley napisał(a):(sprawdzane w pogromcach mitow na discovery)


ja testowałem w garażu i też nie udało mi się uzyskać wybuch :lol:
ale przy benzynie trzeba uważać co pan nas tankujący wyprawia, szczególnie latem.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

 

Postprzez Golfik1986 » 30 wrz 2009, o 17:24

SotoM, slychac takie cos jak mowisz to zassanie ale wtedy jak masz bak pelny ze widzisz juz rope i zakrecisz na moment korek zassa ci paliwo odkrecasz i mozesz dolac jeszcze kapke :-P a co do tankowania pod korek zawsze tak robie stawiam golfa na podwyzszeniu od strony baku czyli prawej i leje pod korek zawsze wejdzie jakies ok 6l wiecej od odciecia pistola na stacji :-)
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Bradley » 30 wrz 2009, o 17:36

Ja nie leje pod korek bo potem sie wylewa na zakretach :lol:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez tofik 1,9 » 30 wrz 2009, o 21:07

jeżeli chodzi o skody to wydała ona oficjalne oświadczenie że różnice w skodzie fabii mogą dochodzić do 14 litrów.Były na stacji pretensje ze tankując przy użyciu odpowietrzników wlało się więcej niż wynosi pojemnośc baku w danych fabrycznych.oczywiście od razu z mordą do sprzedawcy że oszukano szanownego kierowcę skody fabii-tak poza tym to niezwykłe ale zazwyczaj to naprawde stare dziadki albo rolnicy różnej maści-a to poprosu ten typ tak ma....
tofik 1,9
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 26 kwi 2008, o 19:57
Lokalizacja: kujawy

Postprzez robik1301 » 1 paź 2009, o 17:46

siema.tylko bez głupich tekstów....
co do zużycia paliwa wtrącę jeszcze tylko jedno
to tak...nalałem pod sam korek(naciskanie odpowietrznika) wiec na max
moja jazda...TRASA!!!!!!! predkosc 80-90 km/h w NOCY!!!!(nie spieszylo mi sie)
wyjazd:prawie Augustów
cel:giełda w Poznaniu i z powrotem (1250 km)+jazda 2 dni po miescie
tankowanie:na maxa 50,5l
spalanie:TRASA 3,4
Średnie!!!!!!! spalanie 3,9(0,5l podnioslo sie po 2 dniach jezdzenia po miescie)
wiec liczymy 50l:1300km=3,84
przy normalnej jezdzie mieszanej spalanie 4,5l
samo miasto(zimny silnik jazda 3km do roboty i z powrotem) 5,5
to sa MOJE dane
pozdrawiam "ciezkie nogi"
Avatar użytkownika
robik1301
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 19:34
Lokalizacja: bialystok
Rocznik: 1996
Silnik: 1z 130KM
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Bradley » 1 paź 2009, o 18:45

Ja dzis postanowilem ze zatankuje pod korek bo nie chce mi sie co 3 dni tankowac za 50zl :)
Rezerwa zaswiecila mi sie i jeszcze przejechalem na niej 60km zeby zajechac na Bliska. Zmiescilem 48l z 3 wystrzalami. Czyli w baku zostalo jeszcze 7l wiec teoretycznie zrobilbym jeszcze te 50km do BB spokojnie i srednia z baku wyszlaby 4,5l.

W jedna strone do Katowic cisnalem ile sie dalo bo bardzo mi sie spieszylo zebym zdazyl na uczelnie. A i tak utknalem w korku w Katowicach ktory zaczal sie 1km przed Muchowcem. Gdzies tak 5-6km przejechalem w zacnym korku. Spowrotem wracalem juz 90-95km/h na tempomacie. A pozniej jak jechalem w trasie gdzies to tez te predkosci 90-95 i koreczek na 2km na autostradzie a4 przed Gliwicami.
Na BIO jestem w stanie zejsc do spalania ponizej 5l. Poziom 4,5-5l na tym gorzej kalorycznie paliwie. Cena w przeciagu miesiaca podskoczyla juz o 30gr do 3,45 wiec coraz mniej oplaca sie na tym jezdzic.
Wyjezdze ostatni bak BIO i wracam na ON bo zima sie szykuje. Ciekawe ile na ON wyjdzie spalanie bo poczynilem progress w EKOjezdzie i 0,5-1l mniej spalam na 100 :-P

[ Dodano: 2009-10-01, 18:48 ]
robik1301, masz 90KM tak?
Bo ja 35KM wiecej a rumaki tez trzeba czyms napoic.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Golfik1986 » 1 paź 2009, o 20:16

robik1301, i wlasnie napisales jak jest mi sie nie udalo zejsc do takich osiagow nawet na trasie. a mam do roboty 5 km i ledwo co przed robota dogrzewam silnik i wogole czesto w korkach po miescie trasa rzadko jesli mozna nazwac trasa 12km do kobity po dziurach na ktorych musisz zwalniac i dwoch przejazdach kolejowych na ktorych trza stac silnik chodzi a km nie robisz to wlasnie spalanie w granicach 5.5l takie mi wychodzi

[ Dodano: 2009-10-01, 20:17 ]
a trasa 4l idzie wydolic bez problemu nizej nie udalo sie
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 2 paź 2009, o 22:32

robik1301, a masz 90tke czy 110tke??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez robik1301 » 3 paź 2009, o 22:24

mam 1z ale cos grzebane w niemcowni a w dowodzie 110KM
Avatar użytkownika
robik1301
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 19:34
Lokalizacja: bialystok
Rocznik: 1996
Silnik: 1z 130KM
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Procent » 4 paź 2009, o 13:14

Hmmm. Nie wiem ale pierwsze słyszę że jeżeli jest coś nawet chipowane to w dowodzie to zmieniają. Wychodzi na to że AFN, ale jest druga strona medalu. W Niemczech nie płaci się tak jak u nas od pojemności, a od mocy auta (z tego co mi wiadomo) także tu jest duży znak zapytania ??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 4 paź 2009, o 13:20

robik1301, moze był krecony w niemczech i musieli zmienic dane w papierach zeby było auto legalne... bo z tego co sie mniej wiecej orientuje bynajmniej tak mi policjant mowił ze gdyby była mozliwośc na drodze sprawdzenia mocy auta i moc by sie nie zgadzała z danymi w papierach to leci dowód... ale na to nie zwracjaą uwagi bo jest to nie możliwe i za dużo roboty było by w tej sprawie. szkoda tylko ze policjanci prywatne auta sobie robią tak ze grozi im polecenie dowodu a im i tak nic nie zrobia. chore prawo.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 4 paź 2009, o 13:39

SotoM, teraz juz nie do konca pies czy nie pies tak samo karany uklady w tej firmie sie troche zmienily od czasow komuny ze mogli wszystko. kazdemu do dupy sie teraz dobiora jak ktos podkreci sprawe
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości