http://media.wp.pl/kat,10...ba1#czytajdalej
Widac, ze to jakis dziennikarzyna pisal
- Kod: Zaznacz cały
Dzięki temu powstaje mieszanka paliwa wzbogaconego o wodór i tlen, dwa pierwiastki słynące z bardzo palnych właściwości.
Tlen i palne wlasciwosci?
Tlen jest pierwiastkiem podtrzymujacym proces spalania, a nie palnym.
Przegladnalem jakas aukcje i:
"3. Regulator MAP MAF
Ten regulator podpina sie do czujnika MAP (Manifold Absolute Pressure) lub do czujnika MAF (mass airflow sensor). W skrócie tym regulatorem ustawiamy ile benzyny/diesla dostaje nasz silnik. Oszczędność paliwa polega na tym, że zmniejszamy ilość podawanego paliwa na przyklad o 40% (krecimy potencjometrem) a w zamian za zmniejszona ilość paliwa wchodzi nasz wygenerowany wodor. VOILA!"
Wchodzimy w notlaufa i voila!
Obnizenie dawki paliwa to nie jest jakis problem. Jednak chcialbym zobaczyc wykres mocy takiego silnika aby wraz ze spadkiem dawki paliwa + HHO moc zostala na tym samym poziomie. Albo dawki paliwa zostawic w spokoju, dodac HHO aby poprawic proces spalania przez co sama noga z gazu zejdzie bo nie trzeba bedzie tak krecic silnika.
Jak ten silnik zachowuje sie na biegu jalowym skoro do dolotu jest dodawana "mieszanka wzbogacajaca" ?