TD na TDi 110

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 3 lip 2009, o 16:41

Gdybym mial wybor to wybralbym AFNa. W 1Z dochodzi sie do momentu, w ktorym i tak trzeba przejsc na turbine VNT co znacznie podwyzsza koszty i obecna roznica 1000zl, ktora wyjdzie nie jest w stanie zrekompensowac osiagow.
Doplacisz 1000 za program i z AFNa masz lekko 140KM a w 1Z po wymianie wtryskiwaczy i programie masz 125-135KM i moment nie jest plaski jak na VNT.
AFN jest bardziej przyszlosciowym silnikiem.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez Snejk18 » 3 lip 2009, o 17:23

leopard napisał(a):wszyscy to regenerują ... turbulum na stół i po problemie ...


mówię co słyszałem. Podobnież producenci wycofali się z regeneracji tego typu turbin bo były później problemy z ustawieniem ich, ale prywatne warsztaty prawdopodobnie nadal to robią.

A co do silnika to zależy jaki GITgostek ma styl jazdy i co planuje dalej z golfikiem robić. Jeżeli lubi spokojniejszą jazdę i nie zamierza się bawić w zmiany mechaniczne w silniku, to lepszym wyborem będzie 1Z, jeżeli lubi cisnąć i planuje coś zmieniać w mechanice (turbo, wtryski itp, itd..) to lepszym wyborem będzie AFN. Takie przynajmniej jest moje zdanie.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez GITgostek » 3 lip 2009, o 18:51

110 za mocny dla mnie jest ja bym sie nim zabił

myśle że nawet tedek AAZ mi wystarczył on nigdy nie zchodził z obrotów i 183km/h pojechał bez lipy na niemieckim autobanie

jedyne awersje co do niego przez ten rok miałem tylko wtedy gdy golf mkIV 110km mnie wyprzedził

no ale mówie albo mi sie wydaje albo 110 jest za mocny taka moc to dla mnie nie dobrze

swoim tedekiem z rozpędu bardzo często było o krok od wjazdu w dupe komuś

chce jeszcze wiedzieć czy ten 90tdi ma dłuższe biegi i lepsze hamulce od TD AAZ
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez leopard » 3 lip 2009, o 20:45

Bradley napisał(a): z AFNa masz lekko 140KM

uwierz że nie lekko ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 3 lip 2009, o 22:52

Skrzynia według mnie w 1Z jest ok. Przełożenia są dość długie, ale kwestia przyzwyczajenia machania lewarkiem. Ponadto silnik jest bardzo elastyczny. Jak zwolnisz do 30 km/h na trzecim biegu to bez problemu wkręca się s powrotem na obroty. Naprawdę nie ma co zarzucić temu silnikowi. Trwała, dynamiczna, a zarazem oszczędna jednostka. W AAZ przełożenia są krótsze bo miałem się okazję przejechać dokładnie wczoraj, ale szczerze mówiąc AAZ do 1Z nie ma porównania. Napewno będziesz zadowolony. Ja jestem tego przykładem
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez opolanin » 11 lip 2009, o 23:55

Temat zamykam ponieważ schodzicie z tematu, niektórzy zapominają się że są na forum, ogólnie niezły tu był bałagan a jak będzie możliwość pisania w temacie to dopiero bagno się zrobi.

APELUJE O SPOKÓJ NA FORUM
opolanin
 

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości