TD na TDi 110

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

TD na TDi 110

Postprzez GITgostek » 2 lip 2009, o 22:42

witam mój TD wyprodukowany w Wolfsburgu w 1994 praktycznie spisany na straty bo za duże koszty naprawy są

i z tego powodu chce wymienić silnik w swoim golfie, gostek mi zaoferował 1.9TDi 110km za 2 tys z osprzętem papierami i 230tys przebiegu

podobno konstrukcynjie te silniki są taki same ale slyszalem że trzeba cos jeszcze wymieniac

ile bedzie koszować przełożenie i co jeszcze bede musial wymienic?
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

TD na TDi 110

 

Postprzez opolanin » 2 lip 2009, o 23:16

GITgostek,
AFN ma inną skrzynie , komputer, hamulce przednie(większe tarcze), nie wiem jak przednia poduszka silnika
opolanin
 

Postprzez Procent » 2 lip 2009, o 23:47

Całą wiązkę kabli od kompa musisz wziąć, zamontować to wszystko. Poduchy pod silnikiem też są inne, tarcze jak pisał wyżej opolanin no i skrzynia jest inna. Dużo sztuki, ale czego się nie robi dla VW. I nie do końca te silniki konstrukcyjnie są takie same. To już troszkę inna technika
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 3 lip 2009, o 01:45

do tego lewarek biegów / pedały - TDI ma skrzynie z wyciskiem hydraulicznym - biegi o ile dobrze pamiętam w sieczkarni na pręcie w TDI na cięgłach ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez GITgostek » 3 lip 2009, o 11:12

no golf już stoi na warsztacie i jednak bedzie swap bo w TD strasznie stuka nieche mi sie już nim jeździć , jutro kupuje silnik 110

następna rzecz to komputer
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez Procent » 3 lip 2009, o 11:42

To musisz mieć zawsze troszkę więcej kasy w zanadrzu. Bo wiesz. Swap nie zawsze wychodzi tak jakby się chciało. Powodzenia życzę
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 3 lip 2009, o 14:05

jeszcze jeden ważny temat
SŁUCHAJCIE ! ważna chwila przedemną za 110km jeden koleś chce 2500

a za 90km drugi chce 1500zł

obydwa z osprzętem osprzętem

to którego brać?
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez e2 » 3 lip 2009, o 14:09

to zalezy ile masz kasy - AFN do turbo w vnt, większe wtryski i osiągi przede wszystkim.
Z 1z nie osiągniesz tego niskimi kosztami, więc ja (podkreślam JA) wybrałbym tego AFN za 2500zł i cieszył się lepszym i bardziej podatnym na modyfikacje silnikiem ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 3 lip 2009, o 14:16

jeżeli nie chcesz modyfikować to bierz 90 tkę, w AFN-nie masz turbo z kierownicami spalin które lubią się zapiekać, a nikt tego nie regeneruje. Przy 90 tego problemu nie ma bo tam nie ma się co zapiekać :p. (mało mocy ?? Wgrywasz wiruska i masz 110 km :p) ale to już od ciebie zależy, co będziesz chciał później robić.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez leopard » 3 lip 2009, o 14:33

Snejk18 napisał(a):nikt tego nie regeneruje

wszyscy to regenerują ... turbulum na stół i po problemie ... za 1Z'em przemawiaja inne aspekty - hamulce półosie piasty 4x100 - tu jest o wiele mniej dłubania
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 3 lip 2009, o 16:07

W AFN-ie rzeczywiście te kierownice spalin lubią się zapiekać. Ja mam 90-tkę i jestem zadowolony. A za tysiąca którego będziesz miał w kieszeni kupując 1Z możesz wgrać program i będziesz miał leciutko 120 KM i momencik fajny. Ale to już od Ciebie zależy. Ze względu na obsługę wziąłbym 1Z. Ale to tylko moje zdanie, zrób jak uważasz
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez GITgostek » 3 lip 2009, o 16:36

z tym chipem to mnie pocieszyliście najlpierw przesiadka z 75 na 90 a potem wypróbuje i pomyśle jutro zobacze czy to 1z czy jakiś inny ab albo coś podobnego
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości