Witam mam problem ze swoim golfikiem 1.9 TD AZZ otóż po wymianie bost pin-a na ten golfa 2 zaczął mi strasznie kopcić już od ok 2500 obr/min potrafi zadymić na niebiesko dodam że przed wymianą tego problemu nie było. Czy to może być wina boost pina, czy to coś innego się mogło stać Proszę was o szybką pomoc.
dymi ci zawsze niezależnie czy ciepły czy zimny ja mam u siebie podobny problem, tylko że u mnie kopci z rana jak sobie postoi, problemem wg mnie są:
1: leją wtryski
2: uszczelniacze zaworów
3: kąt wtrysku
4: turbo puszcza olej
Olej sprawdzałem jest w normie a dym jaki ma zapach hmm ciężko powiedzieć jutro dokładnie powiem bo jak narazie sam sprawdzałem. Jak sprawdzić uszczelkę pod głowicą
wiesz jak mechanikiem nie jestem, ale na pewno byly by slady ojelu w zbiorniczku plynu chłodniczego, a poza tym weze od chłodnicy by byly strasznie twarde jak bedzie motor zapalony bo by sie przedostawało tam ciśnienie. auto by bylo troche mulne. przynajmniej ja takie znam obiawy, musza sie wypowiedziec osoby ktore "zeby na tym zjadly" a na razie nikt sie nie wychyla hehe
po pinie może bardziej kopcić ale na czarno i wtedy zwiększa sie cisnienie na turbinie i reguluje dawkę, ale żeby na niebiesko kopcił to pierwsze słysze, moim zdaniem napewno nie jest zwiazane ze zmianą pina...
Bacaga^^, a może katalizator masz zapchany dodałeś pina to dostał moc i może tego tak kopci, uszczelke jak byś miał walniętą to by ci ginął płyn chłodniczy ciągle by ci ubywało go i po odpaleniu auta po nocy bi ci dymek biały leciał z tłumika to uszczelka odpada, może jakąś ropę masz nieferną i tego tak tymi by przepaliło
Bacaga^^ napisał(a):narazie zmienię filtr powietrza
filterek wymienic nigdy nie zaszkodzi, ale pewnie po tym nie przestanie kopcic... jeśli by kopcił na czarno to bym powiedział że pin, no ale mimo to możesz z powrotem dac stary pin na próbe albo ten ustawić najmniejszym wcięciem i zobaczyc czy to pomoże no i zalej inna ropę bo może faktycznie byc jakaś felerna...