TDI 130 KM z IV do III

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

TDI 130 KM z IV do III

Postprzez siti07 » 1 wrz 2013, o 10:59

Witam. Mam możliwość kupienia kompletnego silnika ze skrzynią osprzętem instalacja itp od golfa IV 130 KM i tu jest moje pytanie czy do mojego mk3 wejdzie bez większych przeróbek? Chodzi mi czy łapy siąda na moje sanki czy potrzebne są sanki od tego golfa IV a z kolei czy tamte sanki do mojej budy będą pasowały :P Pozdro
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno

TDI 130 KM z IV do III

 

Postprzez Paweu » 1 wrz 2013, o 12:04

siti07 napisał(a):Chodzi mi czy łapy siąda na moje sanki


Łapy silnika będzie trzeba dorobić. Zobacz gdzie zlokalizowane są łapy silnika w mk4 a gdzie w mk3.

siti07 napisał(a):czy potrzebne są sanki od tego golfa IV a z kolei czy tamte sanki do mojej budy będą pasowały


Nie będą pasowały.. Tylną łapę spawasz do sanek z mk3 i wsio.

Jeśli masz teki komplet w miarę za free i jest w dobrym stanie to warto pobawić się z łapami.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez mate157 » 1 wrz 2013, o 12:53

Idzie to założyć na sanki od golfa 3 bez większych przeróbek, Jedynie nie wiem jak z łapą silnika od strony grodziowej ściany, Ale raczej nie problem dorobić jedną łapę( możliwe że z afn'a siada p&p )
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Pozor » 1 wrz 2013, o 20:02

Raz czytałem coś na ten temat i na vwgolf.pl pisali że przednia łapa od rozrusznika podobno psauje od passata b3 bez większych przeróbek z tylnymi łapami nie wiem jak jest ale chyba pasują poszukaj na vwgolf.pl więc jeżeli masz cały komplet do swapa do największym problemem będzie nie posadzenie tego silnika ale podobno półosie są inne i trzeba coś kombinowac ale najważniejsze że się da a z elekryką też będzie nie lada problem ciekawe czy licznik od III będzię trybił

dodatkowo zapomniałem wspomnieć o dodatkowej pompce paliwa a tu masz linka do tematu o swapie na arl jak ja bym robił taki swap to wilałbym kupić cały samochód i przekładać a nie ganiać za częściami jak niewiadomo kto
http://www.golf3.pl/topics10/volkswagen ... hlight=arl
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez AdiK__ » 2 wrz 2013, o 11:04

Pozor, w ASZ o którym mowa pompa wakum robi za wstępną pompę paliwa.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pozor » 2 wrz 2013, o 13:46

a to spoko nie wiedziałem :-) starałem się jakoś pomóc
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez siti07 » 6 wrz 2013, o 08:41

Licznik myślałem też z tego golfa przełożyć ale pewnie odpuszczę ten zabieg przekładania i podłubie w moim starym poczciwym 1Z :D bo rzeczywiście już lepiej na MK4 zmienić, po prostu myślałem, że może całe sanki z zawieszeniem pasują wtedy i półosie by pasowały i by siadł cały komplet..... Stwierdzam, że nie warta skórka za wyprawkę :P
Avatar użytkownika
siti07
Badacz tematu
 
Posty: 164
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 23:20
Lokalizacja: Krosno


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron