tdi 1z co chwile zamula i jedzie logi dynamiczne opis co mu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 3 sie 2014, o 20:49

Powiem tak dieslem nie jeździ się końmi :-P .
Czekamy na efekty, podpowiedź już padła gdzie szukać przyczyny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez majkus96 » 4 sie 2014, o 22:55

wiem wiem o tym moment jest ważny ..

Własnie kupiłem cała idealna pompe wtryskowa z Audi A6 1.9 AFN niedługo zamontowana bedzie wiec zobacze efekt .
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez palio » 5 sie 2014, o 19:21

Trzeba było pytać. Zapewne w podobnej cenie kupił być pompę z Reni :-P .
Da się ją spokojnie założyć do 1Z. Wiem bo sam mam taką zamontowaną :mrgreen: wraz z nastawnikiem :]
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majkus96 » 5 sie 2014, o 19:52

palio napisał(a):Trzeba było pytać. Zapewne w podobnej cenie kupił być pompę z Reni :-P .



A wlasnie u mnie była szybka decyzja .. A ta pompa z Renaty z czym jest lepsze od z vw bo własnie czytałem że je wkładaja tylko nastawniki?? do pomp 1z
Ostatnio edytowano 5 sie 2014, o 19:57 przez majkus96, łącznie edytowano 1 raz
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez palio » 5 sie 2014, o 19:56

Ja założyłem całą pompę tylko musiałem kupić kółko z Golfa 4 TDI z regulacja na kółku. Oprócz nastawnika dochodzi sekcja z tłokorozdzielaczem 11mm. Oczywiście do tego dochodzi zmiana fali na DE 110. Pompy z 1Z, AFN mają tłoczek 10 mm.

Resztę dodaj sobie sam co taka pompa może zdziałać.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majkus96 » 6 sie 2014, o 23:25

To już kumam ah kto wiedział/

Wsadziłem pompe ma kopa że szok tylko cos kontrolka swiec mryga a bład jest zaworka odcinającego paliwo może być to tego wina?? przez zaworek ?

i czy on musi byc wgl .

A i jeszcze jedno pyt na vagu dawke pokazuje 8.6mg cos przy mała ?
na jaka ustawić ja żeby wszystko ładnie hulało JEST CHIP trzeba zmieniac czy komputer jest ustawiony na taka co chip ?
Duzo pytań mam nadzieje że koledzy odp konkretnie pozdr
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez krzyś » 7 sie 2014, o 09:33

majkus96 napisał(a):i czy on musi byc wgl .


musi.. podmień go na inny.

majkus96 napisał(a):8.6mg cos przy mała


jaka była temperatura silnika przy tej dawce? Dymi na czarno?

Odczytaj napięcie rsw grupa 001 na samym zapłonie..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majkus96 » 7 sie 2014, o 21:17

własnie nic nie dymi tem silnika byla 90 stopni

ale tez turbo ciezko ma wstac pełne ładowanie ma przy 3 tys czemu tak i niskie ładowanie do 0,7bara a wczesniej w fotel wgniatalo az coś sie stało że nie dmucha
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Postprzez krzyś » 7 sie 2014, o 21:22

to daj dawkę 5mg skoro nie dymi to można zwiększyć mu.. zrób logi dynamiczne zobaczymy jak to wygląda naprawdę..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez majkus96 » 8 sie 2014, o 21:10

wsadziłem zaworek w pompe n 109 bo wkladu nie było kontrolka zgasła i samochód jedzie jak wściekły chodził w trybie awaryjnym
majkus96
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 14 mar 2013, o 21:24
Lokalizacja: Morąg

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

cron