tdi 1z szarpie na wszystkich biegach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

tdi 1z szarpie na wszystkich biegach

Postprzez krzyś » 13 wrz 2013, o 23:00

Witam panowie jak w temacie szarpie na wszystkich biegach nawet na wstecznym przy obrotach 1200 podczas szarpania napięcie oraz dawka na nastawniku szaleje do tego dynamiczny kat wtrysku też świruje w tym czasie.Odpięcie impulsatora nic nie daje. Teraz tak nastawnik podmieniony tak samo szarpie ,tłoko rozdzielacz podmieniony to samo,n108 podmieniony,przekaźnik 109 prze lutowany, końcówki wtrysków nowe zmiana na afn dalej szarpie na wysokich obrotach wszystko ok przy przyspieszaniu także ok. Może mi się wydaje tylko ale szarpie jak wciskam pedał gazu i mam na każdym biegu w tym samym miejscu czyżby potencjometr? Wygląda to tak jakby nie trafiał w zapłon koło na wale powodowałby takie cuda? Kąt wtrysku się nie zmienia koło się nie gibie. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo ja już nie mam :zdegustowany:
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

tdi 1z szarpie na wszystkich biegach

 

Postprzez lisek » 13 wrz 2013, o 23:48

Jak cos mam potencjometr za flaszke ale cos mi sie zdaje ze masz wade w instalacji.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Postprzez krzyś » 14 wrz 2013, o 07:09

kable już przeglądałem na wszystkie sposoby znalazłem jeden przetarty ale to naprawiłem i nie ma poprawy. Jak wciskam gaz to tak jakbym miał 1cm luzu na nim nie wiem czy to normalne bo nie mam porównania z innym golfem ale na vagu pokazuje wszystko ok. Jak to ustrojstwo wymontować w miarę sprawnie bo tak zerkałem ostatnio ale nie ciekawie to wygląda.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tool17 » 14 wrz 2013, o 17:10

Mam te same objawy. Szarpie jak dodaje gazu na niskich obrotach. Ja po prostu z tym żuję :)
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez krzyś » 14 wrz 2013, o 22:05

kolego ja też z tym żyje ale teraz sie bardzo nasila. jaki masz numer sterownika?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez tool17 » 15 wrz 2013, o 16:02

Nr ecu poszedł na priv. Tylko że ja mam silnik ahu i mam sterownik 16 bit, a Ty 8 bit
Ostatnio edytowano 15 wrz 2013, o 16:48 przez tool17, łącznie edytowano 1 raz
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez cineek25 » 15 wrz 2013, o 16:19

cineek25
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 08:16
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez lisek » 15 wrz 2013, o 17:59

No zgadzam sie jesli auto zaczyna szarpac to odlaczasz czujnik na skrzyni i jest ok ale jesli zasyfi sie dokladnie to nawet odlaczony nie pomaga i bedzie szarpac.
Wtryski AFN,ecu 16bit z passat b4,najdluzsza skrzynia ASD,wolna odma,egr off,kat wybity.
lisek
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 15 lis 2012, o 09:09
Lokalizacja: strzegowo

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 18:25

cineek25, tylko, że u autora tematu nie jest winny nastawnik. U kolegi siedzi inny nastawnik a nie ori z tej pompy.

Jak masz możliwość to podjedź do tunera i niech wgra Ci mapę nastawnika z AFN'a lub z ASV możliwe, że pomoże.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 19:13

tool17 napisał(a):Nr ecu poszedł na priv. Tylko że ja mam silnik ahu i mam sterownik 16 bit, a Ty 8 bit


mam 1z i ten sam sterownik golf z 96 roku. jeszcze ciekawą rzecz zauważyłem odpalam rano swiec nie grzeje bo za ciepło wiadomo ale odpala od strzała chodzi i po chwili ma delikatniutkie szarpanie po czym komp załącza świece i słychać jak pstryka przekaźnik. Zastanawiam sie nad kołem na wale i silnik czasem chodzi ok a czasem głośniej coś jakby zły zapłon tzn mocno przyspieszony. Jeśli jest ktoś z zachodniopomorskiego z okolic Szczecinka kto mógłby pożyczyć na chwile swój sterownik to proszę o wiadomość :-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 15 wrz 2013, o 19:20

krzyś, to w takim razie sprawdź sobie czy śruba na kole wału nie jest luźna. Jak jest luźna (poluzowana) to możliwe, że samoczynnie przestawia się kąt wtrysku. Zaloguj grupę BS 000 i obserwuj czy nie skacze kąt.

Do sprawdzenia przekaźnik 109 i 103. Rozbierz je i sprawdź zimne luty, lubią pękać.

Skoro golf z 96r to powinien siedzieć ECU 16bit.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 15 wrz 2013, o 19:28

palio przekaźnik 109 już sprawdzałem jeden lut był pęknięty śruba luźna nie jest kąt skacze np 38-42większych skoków nie zauważyłem. a ogólnie dałem ciała przy zmianie rozrządu mogłem to koło odkręcić ale bicia nie widać więc olałem to.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości