tdi 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

tdi 1z

Postprzez darius variant » 1 lis 2009, o 22:43

Witam mam problem z golfinozą tj. strasznie przenoszą sie drgania silnika na karoserje mimo ze poduszki pod silnikiem są nowiutkie i wewnątrz słychac straszne dudnienie zwłaszcza gdy są małe obroty a wysoki bieg. Dzwięk jest podobny jakby wydech stukał o podłoge ale tak niejest nic onic nie puka nigdzie niema śladów otarć ani pukniec jestem mechanikiem i generalnie ogarniam w zasadzie wszystko ale to mnie przerasta niemam bladego pojecia czemu tak jest. proszę o mpomoc. Dzieki i pozdr.
darius variant
Berbeć

tdi 1z

Postprzez SotoM » 1 lis 2009, o 23:02

darius variant napisał(a):strasznie przenoszą sie drgania silnika na karoserje mimo ze poduszki pod silnikiem są nowiutkie
te drgania pojawiły sie po wymianie poduszek?? czy juz bylo i dlatego wymieniles poduszki??
a uklad wydechowy nie jest gdzieś za bardzo napiety...??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
SotoM
Members

Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darius variant » 10 lis 2009, o 23:42

poduszki zmieniłem bo zaczeło coś walic jakby silnik stukało podłuznice poprawilo sie ale sa drgania.drrzy deska boczki wszystko idzie od silnika. a tlumnik o nic nie puka.
darius variant
Berbeć

Postprzez kaczmarr_ » 13 lis 2009, o 00:31

Wiem ze to smiesznie zabrzmi ale stawial bym na elastyczny lacznik na rurze wydechowej (tzw.siatke) u mnie w A4 w TDi byla w srodku rozerwana harmonijka i czasami samochod wpadal w rezonans i telepal sie na boki jak kisiel..
Przy okazji polecam siatki BOSALa jesli by sie okazalo sie to wina siatki
kaczmarr_
Berbeć

Postprzez SotoM » 13 lis 2009, o 09:47

kaczmarr_ napisał(a):Wiem ze to smiesznie zabrzmi ale stawial bym na elastyczny lacznik na rurze wydechowej
to w ogóle nie jest smieszne,wrecz bardzo dobra uwaga.
-bo to także moze być przyczyną tego problemu...