TDI 1z za mały v max

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 16:04

Na pewno wychodzą one z N75? Nigdy nie spotkałem się z białym wężykiem.
Jak jest tak jak piszesz to połącz ze sobą biały z różowym i jazda.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Macko » 21 wrz 2013, o 16:09

Jak zrobisz jazde próbna to powiedz czy jest jakiś rezultat ;-)
Macko
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 31 sie 2013, o 23:14
Lokalizacja: Lisewo

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 16:13

A jeśli to zmostkuje to jak coś to wzróśnie moc również na dolnym zakresie obrotów? I na niższych biegach też? Bo nie mam jak teraz mierzyć v maxa.
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 16:58

V maxa nie musisz mierzyć no chyba, że chcesz. Jak zmostkujesz wężyki to auto powinno się lepiej zbierać od najniższych obrotów, nie powinno być takie mułowate powyżej 3000 obr/min .

Jak masz możliwość to ciśnij auto na 4 biegu od 2000 do 4000 obr . Powinieneś na tym biegu mieć około 140 km/h lub więcej.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 18:15

Ech, mostkowałem zawór wyglądający tak: http://allegro.pl/zawor-cisniena-turbo- ... 03541.html do góry idzie wężyk różowy, w bok wężyk niebieski a w dół jasno zółty.
Żanej poprawy, nawet na odłączonym jezdziłem i to samo. Sam już nie wiem. Czyli to nie n75? Jak bodajże odłączyłem w ogóle to samochód na 4 biegu miał cięzko przełamać 3 tys obr... Dziwne, co się z nim dziejee? :-(
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 18:28

Taki sam zawór jak ja mam. Posprawdzaj dokładnie wszystkie wężyki czy są szczelne i nie popękane. Idące od n75 oraz do ECU.

Dobrze zmostkowałeś różowy z niebieskim. Jak nie ma poprawy to nie wina N75.

Podłącz wężyki tak jak powinny być i zrób logi:
statyczne - 003, 010 przez 60s nie dotykając pedału gazu (wolne obroty)
dynamiczne - 003, 008 ,010 i 011 każdy z osobna na 4 biegu od 1400 do 4000 obr/min.

EGR masz podłączony? Jak tak to zaślep go. Możesz zrobić tak: zdejmij wężyk z niego i zaślep go czymś np.: śrubką (tylko zrób to na zgaszonym silniku).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 20:01

A jak zaślepie ERG to jaka powinna być różnica?
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 21 wrz 2013, o 20:03

W dolnych obrotach. Z tym, że pasowałoby wyczyścić kolektor ssący.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 21 wrz 2013, o 20:19

jak mu deptasz to kopci na czarno czy nie ma dymu?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 21 wrz 2013, o 20:24

Jak depne to nie ma dymu, z tego wnioskuje że przewody szczelne. Tak samo nie wydaje dziwnych dźwięków. Mam wrażenie że zamula się przy 3000 obr i się przełamuje a na 5 biegu nie da rady się przełamać i temu nie osiąga v maxa. Chciałbym by był w pełni sprawny samochodzik. Z wolnych obrotów też jakby za słabo ciągnie, tak gumowo...
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez krzyś » 21 wrz 2013, o 20:37

wygląda na przeładowanie lub padnięta przepływkę musisz się podpiąć pod vaga i porobić logi jak radził palio bo to takie szukanie w ciemno. chyba że masz od kogo wziąć części na podmiankę w celu diagnozy
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Wujo1983 » 21 wrz 2013, o 21:51

A jak mój przy deptaniu cos pusci czarnego dymku ale to mało to źle? :)
Serio musze mu otworzyc zeby puscił dymka.
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości