TDI 1z za mały v max

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez saszelqq » 21 wrz 2013, o 23:35

Wujo1983 napisał(a):A jak mój przy deptaniu cos pusci czarnego dymku ale to mało to źle? :)
Serio musze mu otworzyc zeby puscił dymka.

Prawidłowo, diesel w końcu musi dymić :P Mój też przy dobrym depnięciu zawsze bąka puścił ;)
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez palio » 22 wrz 2013, o 07:52

Tak zwany bąk jest dopuszczalny :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Przemon999 » 22 wrz 2013, o 10:50

Ale co mam podmienić? Przepływkę? Czy co? Logi zrobić to dla mnie niestety troche problem...
Przemon999
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 16:22
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez palio » 22 wrz 2013, o 11:20

Tak podmień przepływkę i n75 jak masz taką możliwość.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Wujo1983 » 22 wrz 2013, o 21:34

dzisiaj mój gofer pokazał ;)
VW GOLF III VARIANT 1.9 TDI 1999r.
BMW E46 KOMBI 2.0d 2004r.
POLSKI FIAT 125p 1972r.
POLSKI FIAT 126p 1974r.
WAZ LADA 2107 1989r.
Avatar użytkownika
Wujo1983
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 22 lip 2013, o 18:14
Lokalizacja: SGL

przyjkeje sie bo mam podobnie tez slaby v-max

Postprzez bibidog » 23 wrz 2013, o 15:18

prosze o ocene fachowcow

zrobilem komplet logow w miare mozliwosci po dlugim oczekiwaniu na pelna wersje programu.

statyczne:
Grupy: 001 -
Grupy: 013 -
bassis settings:
Grupy: 000 -

Grupy: 003,003,003 -
grupa 04
dynamiczne:
Grupy: 003,003,003 -
grypa 08:
grupa 10:
grupa 11:

dodam ze po zrobieniu logow wyjolem przeplywke i umyle wd wyrzucilem siatke byla bardzo brudna od jakiejs sadzy pierburg z dwoma blaszkami auto troszke zwawsze ale v-max nie testowalem jeszcze
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez krzyś » 23 wrz 2013, o 18:21

rozrząd do sprawdzenia, dawkę paliwa zwiększ do 3.0mg,korekcja na jednym wtrysku duża ,przepływka tnie dawkę turbo wolno wstaje przyjrzałbym się zaworowi egr oraz katalizatorowi jesli jest ,sprawdź szczelność dolotu oraz wężyki od n75 oraz idący do ecu
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 wrz 2013, o 19:44

Dawka od bidy może być.
Wtrysk na 1 cylindrze nie wygląda za ciekawie. Spróbuj go zamienić miejscami. Wydaje mi się, że leje ale mogę się mylić.

Jeżeli grupa 000 jest w BS to masz mocno opóźniony kąt wtrysku. Należy go przyśpieszyć do około 52 jednostek. Lepiej żeby był delikatnie przyśpieszony niż opóźniony.

Masz gdzieś nieszczelność. Sprawdzaj wszystko po kolei. Rury IC a w szczególności między turbo a kolektorem. Kolega wyżej dopisał co jeszcze sprawdzić.

Przpływka rzeczywiście tnie dawkę powyżej 2900 obr/min a powinna jeszcze trzymać parametry. Przemycie jej nie pomogło.

Zaślep EGR i będzie po sprawie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bibidog » 23 wrz 2013, o 20:33

logi dynamiczne byly na dawce 3.0 statyczne i bassis settings byly na 4.xx bo wczesniej zmienilem przypadkiem testujac czy dziala mi program.tak ze dynamiczne byly na 3.0 kat niby jest ale niemoge go wyciac narazie bo jestem za granica chetnie bym go wyciol i wyczyscil kolektor ssacy ale narazie nie mam warunkow.wtryskow niebede ruszal bo nie mam podkladek nowych .wezyki sprawdzalem niby sa ok ciezko oblukac idace do turbo bo ciasno tamale zprawdze jeszcze raz caly dolot niby ok slychac syczenie wsadze reke i sprawdze czy dmucha cos. przeplywke czyscilem po wykonaniu logow .jutro zrobie je jeszcze raz na dawce 3.0 i sprubuje zmniejszyc jeszcze.

prosze was o porade jak sprawdzic rozrzad ? chodzi wam o calosc czy ustawienie pompy czyli konta wtrysku?chetnie sprawdze i chcialbym tez ustawic kont na pompie ale na tej instrukcji nie wyswietla mi przegladarka dwuch zdjec i nie widze calej foto instrukcji. chcialbym sie skupic na sprawdzeniu rozrzadu i ustawieniu konta wedlug tej instrukcji co krazy po forach wszedzie.jutro wstawie nowe logi a narazie podpowiedzcie jak sprawdzic rozrzad . dodam ze nie dysponuje kanalem by zaglodac na kolo na wale czy zdejmowac kolo pasowe.moge od gory zajrzec rolke napinajaca .rozrzad ustawial mi znajomy na znaki tak jak bylo poprzednio zaznaczyl swoje punkty i niby zrobil tak jak bylo.a przed zmiana rozrzadu niewiem jaki byl v-max ale mocniejsze jak teraz niebylo.
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Postprzez krzyś » 23 wrz 2013, o 20:42

na skrzyni biegów od góry masz zaślepkę tam ustawiasz wał na znak nie trzeba kanału ściągasz porywę zaworów i na końcu wałka jest wcięcie tam wkładasz płaskownik 4mm jesli dobrze pamietam i bolec w koło pompy 16mm. jak na markera robił to napewno nie jest idealnie. a tak po za tym google nie boli :-P
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 23 wrz 2013, o 20:46

ustawienie dawki

<
1.jpg


Ustawienie rozrządu należy sprawdzić czy rozrząd zgadza się na znakach.
Dam Ci temat wymiany rozrządu. Tekst jest po angielsku ale myślę, że dasz sobie radę
-> http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/

Ustawienie kata wtrysku;
-> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235
i brakujące foto

<
2.jpg
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bibidog » 23 wrz 2013, o 21:10

kont wtrysku moge sprobowac ustawic ale sprawdzic rozrzad to w tym temcie po angielsku nie widac zadnych znakow na walku rozrzadu ani nic nie pokazuje koles .na wale widac znak ale jak ma byc walek wzgledem znaku na wale to ja nie obczailem z tej instrukcji.rozumiem tylko ze znak na kole zamachowym ma byc u gory tak?i w tym momecie ma byc ustawiony walek tak aby dalo sie wsadzic w niego blokade tak?w ktorym miejscu jest prosilbym o jakies foto z bliska.jesli sie nie pokrywa blokada walka ze znakiemna kole zamachowym to trzeba przestawic walek luzujac srobe na kolku walka rozrzadu tak?pomijam pompe bo kont wtrysku sie ostawi na koncu nie?aha i kolko pompy tez trzeba zablokowac nie?

[ Dodano: 2013-09-23, 20:32 ]
krzyś napisał(a):na skrzyni biegów od góry masz zaślepkę tam ustawiasz wał na znak nie trzeba kanału ściągasz porywę zaworów i na końcu wałka jest wcięcie tam wkładasz płaskownik 4mm jesli dobrze pamietam i bolec w koło pompy 16mm. jak na markera robił to napewno nie jest idealnie. a tak po za tym google nie boli :-P


:) gogle nie boli ale tyle fachowcow ilu ludzi na forum wiec kazdy swoje ma teorie ale latwiej jak ktos kto powie dokladnie wytlumaczy i wtedy mozna cos dzialac.musze byc pewny co robie bo jestem za granica i nie usmiecha mi sie do mechanika ciagnac jesli spartacze cos niedajboze calkiem spartacze i zebym nie musial pisac w dziale ''kupie'' ze szukam silnika drugiego :shock:
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron