przez palio » 24 wrz 2013, o 19:26
bibidog,
dawka - ok
termostat - ok
korekcje - ok
przepływomierz- jest poprawa, ale mogło być lepiej
W 010 widać, że gdzieś jest nieszczelność. Szukaj między kolektorem a turbo. Sprawdź wężyk idący do ECU oraz czy szczelny jest dolot (rury idące od SMIC'a).
Rozrząd do sprawdzenia.
No i turbo wydaje mi się, że powinno już pompować od około 1800 obr/min. U Ciebie zadaną wartość osiąga dopiero w okolicach 2100 obr. . Potem masz przeładowanie, dalej jest już ok.
Kąt wtrysku do poprawy. Obecnie wynosi około 30 jednostek więc jest mocno opóźniony. Należy go przyśpieszyć.
Na początek doprowadź rozrząd do ładu a potem będziemy myśleć co dzieje się z autem.
Wujo1983, zwiększenie dawki nie zawsze wiąże się z większym spalaniem. Głównie chodzi o to, że auto jest bardziej dynamiczne. Nie musisz go aż tak mocno cisnąć aby osiągnąć daną prędkość. Dlatego ja na Twoim miejscu zwiększyłbym dawkę do 3,0 mg.
Przemon999, teoretycznie tak. Zawsze możesz podmienić te 2 zaworki miejscami (są bliźniacze) i zobaczyć czy będzie jakaś poprawa.
Ostatnio edytowano 24 wrz 2013, o 19:50 przez
palio, łącznie edytowano 1 raz