TDI 1z za mały v max

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 25 wrz 2013, o 19:34

Przemon999, a dzieje się tak na zimnym silniku czy tak samo jest na ciepłym?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez bibidog » 25 wrz 2013, o 21:23

krzyś napisał(a):na skrzyni biegów od góry masz zaślepkę tam ustawiasz wał na znak nie trzeba kanału ściągasz porywę zaworów i na końcu wałka jest wcięcie tam wkładasz płaskownik 4mm jesli dobrze pamietam i bolec w koło pompy 16mm. jak na markera robił to napewno nie jest idealnie. a tak po za tym google nie boli :-P


krzys kiedy pokaze sie ze jest zle ustawiony walek wzgledem walu to co mam popuscic kolko na walku rozrzadu i przestawic wal leciutko zeby walek byl idealnie wzgledem znaku na kole zamachowym?zgadza sie?np.zapiac piaty bieg i powoli przesunac wal?i dokrecic walek i to wszystko?wiem juz jak to ma byc te ustawienie.a kont wtrysku na koncu ustawie.mam jeszcze jedno pytanie kiedy bede popuszczal srobe kolka walku rozrzadu to podobno dobrze zablokowac kolko takim kluczem bo niby moze peknac walek lub zniekrztalcic sie powierzchnia glowicy i jak przykrece pokrywe zaworow to moze leciec olej prawda to?
tak gosciu napisal z tego linka

http://www.tdiclub.com/articles/A3-TimingBelt/

prosze was o napisanie jak wy robiliscie to bez takich bajerow jak blokady itp.wsadzenie byle czego w blokade walka to tez niejest super dokladne trzeba szczelinomierzem po obu stronach idealnie podokladac.prosze o wiecej wskazowek praktycznych.poniewaz kiedy okaze sie ze walek zle stoji wedlug walu to chcialbym to ustawic odrazu a nie do mechanika isc.

[ Dodano: 2013-09-25, 22:56 ]
wlasnie wrocile wrocilem z testow zmostkowalem przewody z n75 ten co wychodzi z metalowej rurki i ten po przeciwnej stronie a ten co idzie w dol byl nadal przypiety.dobrze podlaczylem? auto po tym zabiegu wydawalo sie zwawsze i na wagu pokazywalo ze przeplywka chyba nie zbijala wartosci bylo caly czas 847 .natomiast auto co jakis czas przestawalo przyspieszac i po puszczeniu pedalu gazu jechalo dalej ale itak zbytnio niechcialo jechac wiecej jak 140 i czulem ze ma ducha przy 3500 3800tys a nie jak wczesniej ze od 2800 juz nie czuc bylo ze wogole nabiera mocy.jutro mam zamiar podmienic n75 ze szrotu albo zamienic z n18.

[ Dodano: 2013-09-26, 15:55 ]
podmienilemdzisiaj n75 i efektownie ma zadnych .ale pozyczylem sobie 2 sztuki n75 ze szrotu ale przeplywek niebylo zadnych juz zabrane.jakas przeplywka by sie przydala pozyczyc od kogos ale narazie nie mam od kogo pozyczyc .na dniach zajrze do rozrzadu i konta wtrysku.kurde auto wogole nie kopci na czarno wiec chyba malo paliwa dostaje przez to ze rpzeplywka tnie dawke.podczas butowania kolo 3tys pusci dymek jakis siwy niewidze dokladnie wiec powiedzmy ze kont wtrysku do przestawienia.juz mnie to wkurza bo pozostaje sprawdzic rozrzad ew ustawic kont wtrysku ustawic i podmienic przeplywke bo innych pomyslow juz niemam.chyba ze pompa wtryskowa sie konczy??? albo kupic dawce i afn wsadzic tylko ze ciezko znalezc golfa afn za ok 1000 euro mialby cordobe vario afn z mniejniz 300kkm z holandii ale znowu lepiej sprzedac golfa i dolozyc te 1000e i kupic passata b5 lub a4 .kupujac golfa 3 ahu na czesci tez ze 700euro by wyszlo z tablicami na export i wsadzic zdrowe ahu komp 16 bit i mozna cos modzic i by byl;y gratyna podmianke w szukaniu problemu w 1z.
bibidog
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 5 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Amsterdam

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron