TDI 90 KM vs TD 75KM

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 29 mar 2009, o 13:03

DrSzpila, hmm szczerze mowiac to watpie czy dasz rade 2E zdrowemu... ja swoim 1.6 75km objezdzalem ABU ale jeszcze daleka droga do 2.0 mysle ze z 1.8 90km rownac to sie bedziesz mogl spokojnie ale czy z 2.0 to nie wiem... sluchaj najlepiej bedzie jak scigniesz sie z jakims zdrowym AEE wtedy troche wiecej sie wyklaruje
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez SotoM » 29 mar 2009, o 23:11

lysutki, a w łodzi przecież masz hamownie az 3...zobacz - http://zumi.lajt.pl/1,hamownia,wyniki.h ... rch=Szukaj

pojedź na hamowanie i bedziesz wiedział co jest w5 i moze ci podpowiedzą gdziesz masz źrebaków szukać...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lysutki » 30 mar 2009, o 11:57

zaczne od regulacji pompy...

[ Dodano: 2009-03-30, 12:10 ]
a ile orientacyjnie hamownia koszuje?
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez QKi89 » 30 mar 2009, o 17:51

lysutki, ja słyszałem że ok. 150zł ale pewien nie jestem bo nie byłem ;-)
Mój Mysticblue GT - zapraszam ;-)
Avatar użytkownika
QKi89
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 19:53
Lokalizacja: Mielec

Postprzez Leito » 30 mar 2009, o 17:58

Ceny są różne, w zależności od miasta, jednak średnio trzeba liczyć troszkę ponad 100 zł :]
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 9 kwi 2009, o 20:16

za sprawdzenie to sie bierze 50zł. nawet maski nie trzeba podnosic wystraczy VAG'a podpiac.
no chyba ze ma być regulacja no to 100 zł nawet w góre...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 11 kwi 2009, o 19:00

lysutki, wczoraj swoim 1.9TD 75km byłem w trasie z bratem, który jechał 1.9TDI 90km oba autka w serii i muszę powiedzieć, że jestem dumny ze swojego silniczka bo brat(kierowca lepszy ode mnie jeśli chodzi o bardzo szybką jazdę) ani razu mi nie odjechał. przejechaliśmy odcinek długości 330km. prędkości dochodziły do 180km/h. raz nawet go łyknąłem ale obwodnica się skończyła i trzeba było hamować :kwasny: odjechał mi dopiero gdy on wsiadł w moje auto a ja w jego :lol:

a i dodam, że gdy napisałem, że brat jest lepszym kierowcą nie znaczy, że ja to mameja. ja jeżdżę sprawnie i dynamicznie i staram się nie zawalać drogi innym ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez lysutki » 11 kwi 2009, o 23:42

widocznie inna skrzynia biegow w TD wyrownuje sprawe, albo TDI cos nie teges :D
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SotoM » 11 kwi 2009, o 23:55

lysutki napisał(a):widocznie inna skrzynia biegow w TD wyrownuje sprawe, albo TDI cos nie teges :D

skrzynia swoja drogą
a TDI coś nie teges- to jestem bardziej za tym własnie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez polliv » 12 kwi 2009, o 00:29

SotoM napisał(a):
lysutki napisał(a):widocznie inna skrzynia biegow w TD wyrownuje sprawe, albo TDI cos nie teges :D

skrzynia swoja drogą
a TDI coś nie teges- to jestem bardziej za tym własnie


to nieważne bo mam dużą satysfakcję :lol:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez lysutki » 10 maja 2009, o 16:57

wracajac do sedna sprawy, cala sytuacja sie wyjasnila - remont silnika...
za male sprezanie i wszytsko jasne.
Avatar użytkownika
lysutki
Badacz tematu
 
Posty: 294
Dołączył(a): 8 mar 2008, o 23:58
Lokalizacja: Łódź

Postprzez dziabi3 » 13 maja 2009, o 20:17

panowie panowie

co kłócicie się kto kogo objedzie

ja posiadam 1,4 i pracuje z takim kumplem co ma nissana nx 100 czy jakoś tak w każdym razie 2,0 143 koni z wydechem przerobionym na rynnę co dało niby coś pod 170 kucy schamowane i masa auta 12000kg

i co jak jest trochę aut na drodze to biore auta równo za nim a jemu następnego dnia gul skacze i mówi ze jeżdżę jak wariat ale te 5tys na liczniku obrotów to jest często ale wiadomo na prostej odchodzi jak burza

a minimalne obroty to 3,5 tys

teraz kupił primerę 2,0 ten sam silnik inny osprzęt 130 kuc i masa auta 1800kg i co się dzieje jak jadę przed nim to nie dam mu się wziąć bo mu strach wyprzedzić zęby czołówki z tirem a jak ja jadę z tyłu to mi nie odejdzie nawet jednego auta no chyba ze ma szczęście


i co na to powiecie ??????


a ja wam powiem liczy sie technika jazdy i masa auta

jak ktoś jeździ jak ciota i zmienia biegi przy 3tys to wiadomo że zostanie w tyle
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości