TDI AFN BRAK MOCY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez batonTDI » 9 cze 2013, o 09:16

3ci log zrobił sie na odciętym turbo, interesują mnie 2 pierwsze. tam tez nie pompuje
batonTDI
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 01:05
Lokalizacja: RSL

 

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 09:22

Na dwóch pierwszych też nie pompuje
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 09:26

sprawdz wężyk od kolektora do sterownika pewnie dziurawy
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez batonTDI » 9 cze 2013, o 09:32

Koledzy gdzie jest map sensor? bo go zlokalizowac nie umiem
batonTDI
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 01:05
Lokalizacja: RSL

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 09:35

przy sterowniku silnika na podszybiu gdzie filtr kabinowy przez sciane grodziowa leci wężyk
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 9 cze 2013, o 09:44

Stojąc przodem do auta należy zdjąć lewe podszybie. Jak je zdemontujesz to zobaczysz ECU. Do niego powinien iść wężyk tak jak kolega wyżej napisał.

Możliwe, że jest sparciały, spadł całkiem lub jest dziurawy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez batonTDI » 9 cze 2013, o 13:39

Nowe logi

http://vaglog.rtnet.pl/batoo_130262.html

jeden z wężyków był odpiety, wlasnie ten co idzie do ecu , musiał sie wypiąć.
Niestety dalej to samo 120 i turba nie mam
batonTDI
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 11 gru 2011, o 01:05
Lokalizacja: RSL

Postprzez krzyś » 9 cze 2013, o 15:18

juz widac doładowanie i sadzi ile może wiec zobacz jak mechanizm przy turbo pracuje tzn gruszka poruszaj tym zakres ruchu jakies 1.5cm ewentualnie zaworek n75
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 9 cze 2013, o 15:38

batonTDI, Turbo jest ;-) z tym że sadzi ile się da- posprawdzaj jeszcze szczelność gumowych wężyków które ida od n75 do gruszki turbo, jeżeli sa szczelne łopatki zmiennej geometri w turbo do czyszczenia!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości