TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Ww » 15 lip 2008, o 12:11

Robertuss napisał(a):
Ww napisał(a):Trasa ok.4.2
:shock:
o kurde moj tez tyle wypija na trasie...
jetsm w szoku!!!
jestem posiadaczem mk3 od niespelna 2 tygodni i normalnie jestem pod wrazeniem tych silnikow!
:-) :-) :-)

Dlatego jak ktos duzo jezdzi to na prawde warto sie zastanowic czy nie doplacic troche do golfa z tym silniczkiem,gdyz oprocz spalania na poziomie 4-5L jest rowniez dynamiczny i niezawodny,jak oczywiscie trafimy na zadbany egzemplarz :-)
Ww
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 15 kwi 2008, o 13:11
Lokalizacja: Gdańsk

 

Postprzez Robertuss » 15 lip 2008, o 13:06

Ww napisał(a):
Robertuss napisał(a):
Ww napisał(a):Trasa ok.4.2
:shock:
o kurde moj tez tyle wypija na trasie...
jetsm w szoku!!!
jestem posiadaczem mk3 od niespelna 2 tygodni i normalnie jestem pod wrazeniem tych silnikow!
:-) :-) :-)

Dlatego jak ktos duzo jezdzi to na prawde warto sie zastanowic czy nie doplacic troche do golfa z tym silniczkiem,gdyz oprocz spalania na poziomie 4-5L jest rowniez dynamiczny i niezawodny,jak oczywiscie trafimy na zadbany egzemplarz :-)

Swieta racja ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kici » 15 lip 2008, o 19:55

jaro31181,Ja mam MFA;] i musze powiedziec ze fajny to bajer;]
1 i 2 to sa tryby pokazywanych info:
:arrow: 1 to "chwilowy" czyli wyświetla dane od momentu odpalenia auta do zgaszenia... jak zgasisz i ponownie odpalisz a auto jeszcze nie ostygło ( do ok2godz) idzie dalej..tz nie rusza od "ZERA"

:arrow: 2 to "SUMARYCZNY" czyli zbiera i wyświetla dane z jazdy i zeruje się dopiero po przejechaniu 9999km lub (i tu nie chcę cię okłamac) dlatego podam tak XXgodzinach;] albo oczywiście ręcznie;]
kici
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 16 maja 2007, o 10:53
Lokalizacja: GUBIN

Postprzez jaro31181 » 15 lip 2008, o 22:27

Dzieki za wyjaśnienie trybów MFA :) zgadza sie jest to super bajer :)
No to musze poinformować dzis troszke posmigałem trasa/miasto i komputerek poikladowy pokazal mi w trasie spalanie 5,1 l a w miescie 5,6 l sadze że to dobry wynik jak na poczatkujace posiadacza disla....
jaro31181
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 19:01
Lokalizacja: leszno

Postprzez macQ » 12 sie 2008, o 22:41

4,5 - 5l nichrena nie chce wiecej spalić na odcinku 500km miasto/trasa predkosc przelotowa 110-120 w porywach do 160 w miescie wiadomo "50" :P .... kocham tdika :D
golf jest bogiem,
astra wrogiem. :P

!!~~VW~~!!
macQ
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 18 cze 2008, o 14:15
Lokalizacja: Rzepin /Szczecin

Postprzez Macros » 12 sie 2008, o 23:27

Witam.

Wiec zgodnie ze schematem: miasto/mieszany/trasa
moj goferek spala: 5,5 / 5,0 / 4,5

Mysle, ze przy spokojniejszej jezdzie mozna jeszcze zejsc nizej :)

Silnik 1.9 TDI 1Z 90KM

Pozdro.
Macros :)
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r
Avatar użytkownika
Macros
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: Żywiec (okolice)

Postprzez mike102 » 13 sie 2008, o 11:47

Macros napisał(a):Witam.

Wiec zgodnie ze schematem: miasto/mieszany/trasa
moj goferek spala: 5,5 / 5,0 / 4,5

Mysle, ze przy spokojniejszej jezdzie mozna jeszcze zejsc nizej :)

Silnik 1.9 TDI 1Z 90KM

Pozdro.


Przy jakich predkosciach jest takie spalanie? I przy ilu obrotach zmieniasz bieg - z tego co wiem to najlepiej zmieniac przy okolo 2tys.
Ostatnio edytowano 13 sie 2008, o 15:33 przez mike102, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez Macros » 13 sie 2008, o 13:04

mike102 napisał(a):
Macros napisał(a):Witam.

Wiec zgodnie ze schematem: miasto/mieszany/trasa
moj goferek spala: 5,5 / 5,0 / 4,5

Mysle, ze przy spokojniejszej jezdzie mozna jeszcze zejsc nizej :)

Silnik 1.9 TDI 1Z 90KM

Pozdro.


Przy jakich predkosciach jest takie spalanie? I przy ile obrotach zmieniasz bieg - z tego co wiem to najlepiej zmieniac przy okolo 2tys.



Witaj mike102,
Ja nie smigam szybko, max do 110-120 na drodze szybkiego ruchu, jade sam, lub z 1 pasazerem zazwyczaj. Poza tym nie deptam mocno, a biegi staram sie zmieniac ok 2000-2300 :) No chyba ze trzeba wyprzedzic :-D
W tym silniku max moment obrotowy jest przy 1900 obr. wiec jesli nie ma potrzeby to nie warto krecic wysoko.
Poza tym na spalanie maja jeszcze wplyw inne czynniki.

Pozdrawiam.
Macros :)
Golf III 1.9 TDI 90KM '94r
Avatar użytkownika
Macros
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: Żywiec (okolice)

Postprzez mike102 » 13 sie 2008, o 15:38

Macros napisał(a):Witaj mike102,
Ja nie smigam szybko, max do 110-120 na drodze szybkiego ruchu, jade sam, lub z 1 pasazerem zazwyczaj. Poza tym nie deptam mocno, a biegi staram sie zmieniac ok 2000-2300 :) No chyba ze trzeba wyprzedzic :-D
W tym silniku max moment obrotowy jest przy 1900 obr. wiec jesli nie ma potrzeby to nie warto krecic wysoko.
Poza tym na spalanie maja jeszcze wplyw inne czynniki.

Pozdrawiam.


Ja tez nie deptam. Max. to 120, no czasami mi sie zdarzy 160, ale to na palcach jednej reki mozna policzyc ;)
Zazwyczaj zmieniam bieg przy 1900obr., zdarza sie rzadko ze do 2500-3000obr.
Wiec wnioskuję ze mam podobne spalanie do twojego - bo jeszcze nie zdarzylo mi sie zatankowac do pelna :)
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez SotoM » 14 sie 2008, o 00:04

Macros napisał(a):W tym silniku max moment obrotowy jest przy 1900 obr. wiec jesli nie ma potrzeby to nie warto krecic wysoko.
Poza tym na spalanie maja jeszcze wplyw inne czynniki.

no prosze cie bądźmy poważni... to ja mam program zrobiony i nie słaby. Mam max moment obrotowy przy 2000 to gdzie ty na serji chcesz mieć przy 1900obr/min 202Nm...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mike102 » 14 sie 2008, o 01:10

SotoM napisał(a):
Macros napisał(a):W tym silniku max moment obrotowy jest przy 1900 obr. wiec jesli nie ma potrzeby to nie warto krecic wysoko.
Poza tym na spalanie maja jeszcze wplyw inne czynniki.

no prosze cie bądźmy poważni... to ja mam program zrobiony i nie słaby. Mam max moment obrotowy przy 2000 to gdzie ty na serji chcesz mieć przy 1900obr/min 202Nm...


kolega chyba ksiazek nie czyta ;)

Obrazek
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez SotoM » 14 sie 2008, o 09:51

no nie czytam.Nie spotkałem sie jeszcze z autem które ma natrzepane kilometrów, zeby jego praca silnika i parametry były ksiażkowe...no ale dobra wy sobie tak marzcie.sorry ze sie doczepiłem...było to przed ostatni raz.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości