TDI vs benzyniaki vw

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

TDI vs benzyniaki vw

Postprzez hellaflush » 24 maja 2013, o 23:11

Może był taki temat ale nie znalazłem.

Opowiedzcie mi panowie posiadacze 1z-tów wasze przygody ze "ściganiem" się z benzyniakami.

Temat założyłem z ciekawości bo dzisiaj dostałem 3 razy baty od vento 1.8 abs, wszystkie próby z miejsca. Generalnie miałem szybszy start a później było tylko gorzej. Chciałem sprawdzić jak to w ogóle jeździ a 3 bieg nawet nie doszedł do 3 tyś bo za maly kawałek drogi :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

TDI vs benzyniaki vw

 

Postprzez witek220 » 25 maja 2013, o 00:32

hellaflush, Moim zdaniem 1z powinien wygrac z ABS'em bez problemu , tym bardziej ,ze w vento :) ale Twoja przegrana moze tlumaczyc to ze byl krotki kawalek drogi i on wygral tym ,ze zmienil o jeden bieg mniej :) i chyba to tutaj przewazylo :) Ale uwazam ze jak na starcie tak i dalej nie powinienes miec z nim problemu :P
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez kiju110 » 25 maja 2013, o 08:42

Dokładnie Tdi ma lepsze odepchnięcie napewno, ale dużą przewage benzyniakowi daje to, że wysoko się kręci przez co ma można powiedzieć dłuższe biegi i pewnie z 90 na dwójce może złapać ;d
kiju110
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 20 sty 2013, o 12:18
Lokalizacja: Adamówka

Postprzez hellaflush » 25 maja 2013, o 09:46

Na dniach wymieniam rozrząd i ustawię poprawnie kąt wtrysku to wystartujemy ponownie dla testu. No i filtr paliwa, bo jakiś stary jest :D Największy wpływ miało to, że opony nie złapały przyczepności tak szybko :/ No nic, zobaczymy bo trochę mnie to martwi, że jakiś zamulony może jest. A no i to jest seryjny variant :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez marcinkazimierz » 25 maja 2013, o 11:16

musisz nauczyc sie szybciej zmieniac biegi :lol: disiel ma potezny moment ale krotko . czyli tak odejdziesz mu na starcie , on przytrzyma obroty ty tracisz na zmianach biegów . ogolnie powinien wygrac , jezeli mowimy i seryjnych samochodach ze zdrowymi silnikami
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez hellaflush » 25 maja 2013, o 11:38

Tak, auta seryjne. Zobaczymy jak po zmianie wtrysków będzie się zbierał :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Opik » 25 maja 2013, o 11:49

No zmartwie co niektorych chyba ale nie powinien wygrac ;) hatchback ABS do 80 ma 8,1 a do setki 12,1. TDI analogicznie 8,9 oraz 12,8. Do tego trzeba doliczycjakies 100kg wiecej dla Ventyla i kolo 200 dla kombi. A do tego dochodzi jeszcze duzo wyzszy przebieg diesla. ktory na poprawe osiagow na pewno dobrze nie.wplywa i wiadomo skad taki a nie.inny wynik. I nie doszukujcie sie tutaj zlej kiany biegow czy innych atrakcji po drodze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 25 maja 2013, o 11:53

marcinkazimierz napisał(a): disiel ma potezny moment

ursus C-360 ma więcej momentu a objeżdżam go rowerem
nie wiem, nie ścigam się ale wiem to i tamto i jak to na jednym forum określili "wyznawcy niuta wielkiego" (czyt fanatycy diesli) przeważnie są niemiło zaskoczeni że ich benzyna objeżdża, przecież mają niutonometr.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez witek220 » 25 maja 2013, o 12:32

Nie chce sie tutaj kłocic i wszczynac zadnych niepotrzebnych dyskusji bo rozmawiamy tutaj o tdi'kach ktore maja malo palic :D i o zwyklych benzynach bez turbo czy jakis wielkim mocy :) zatrzymalismy sie na 90 km , a rozmawianie o sciganiu sie takimi poteznymi mocami to jest smieszne :) mozna potraktowac ten temat pol zartem i powypisywac swoje doswiadczenia, ale nie ma co sie chwalic nie wiadomo czym :)

Jesli chodzi o to co przeczytalem to jestm zdziwiony tym wszystkim :) i z ciekaweosci chcialbym sie ustawic z ABS'em :) Chodzac do szkoly codziennie wracalem w ta sama strone z kolega ktory ma golfa II z RP - czyli 90 km i jak doszlo do starcia to szlismy rowno, chyba ze juz przychodzilo do wysokich predkosci rzedu 160 to wiadomo diesel traci wtedy i dochodzil, dlatego zdzwiony jestem ze 90 w mkIII dalaby rade 1z, w konu mkII jest troche lzejsze :)
Pasja zaczyna się tam, gdzie kończy się rozsądek.
Avatar użytkownika
witek220
Gaduła
 
Posty: 447
Dołączył(a): 2 gru 2011, o 16:10
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez hellaflush » 25 maja 2013, o 13:54

Dokładnie witek220, chodzi o wymianę doświadczeń a nie mega ściganie się typu szybcy i wściekli :P
Generalnie wygląda na to, że mam lekko zamulonego 1zetora i zobaczymy po wymianie m.in. rozrządu i ustawieniu kąta wtrysku :P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez scyzormks » 25 maja 2013, o 14:07

Diesle nie sa do scigania tyle mam w temacie tdi czy inne benzynie nie dorowna never :looka:
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Grzesiek2507 » 25 maja 2013, o 14:46

na yt lata filmik gdzie 90 konny tdik z plusem (niewiadomo na ile ten plusik) ciska ze startu 140 konne bmw w benie...
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości