temperatura po raz... nie wiem który na forum ale zgupiałem.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

temperatura po raz... nie wiem który na forum ale zgupiałem.

Postprzez panda86 » 6 sie 2010, o 22:36

Panowie.. powoli wszystko ogarnięte mam itd.. no i m.in. wymieniony został czujnik temperatury wody, pacjent:

mk3 1.9TD 93'

czujnik nowy z ASO - no i świetnie.. po wymianie zapaliłem samochód i tak w parenaście minut doszedł do 90, włączył się wentylator i schłodził go do ok 80.

dzień, dwa póżniej - czyli dziś... śmigam sobie teraz wieczorem od dziewczyny do domu - ok 12km - na zewnątrz deszcz, temp w okolicy 20-25 stopni może.. nie wiem termometrem nie jestem :P a na budziku nic.. - leży jakby nawet się nie wychylił do tych 70.. WTF pytam?

jeszcze wcześniej w drodze do dziewczyny, ok 16 temp, nieco wyższa załóżmy 26-28 stopni trasa ta sama.. woda doszła ładnie do 90.. - w układzie nie było odpowiednio wiele wody i w tym czasie zegarek pokazał prawie 110! silnik był zalany wodą, ale nie do pełna.. powiedzmy że gdzieś połowę stanu... doejchałem na miejsce i dolałem i wszystko było ok.. - silnik nie był pałowany ani nic.. po prostu brakowało troche wody w ukladzie.. - czy z tego mógł się czujnik posypać.. albo jak to mam rozumieć.. że temp, wody świruje na nowym czujniku..?
panda86
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 09:11
Lokalizacja: Śląsk

temperatura po raz... nie wiem który na forum ale zgupiałem.

 

Postprzez hellmut1 » 6 sie 2010, o 22:50

a może kolego termostat Ci się zawiesza i dlatego nie łapie temperatury bo jest otwarty obieg ja tak mam
Avatar użytkownika
hellmut1
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 12:20
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez panda86 » 7 sie 2010, o 00:44

cholera.. nie wiem.. jak stal to weze sie raczej rownomiernie nagrzewaly i temp. rosla odpowiedio.. nie wiem.. :/ kurna.. szkoda ze tyle z nim roboty :/ no i mialem nowy na chacie i oddalem bo sprawdzilem - dobry.. no to spoko.. a tu lipa.. ;/ podejrzewam ze ktos wsadzil jakies najtansze G. bo z czujnikiem tem[p tez takbylo.. zadnych numerow nic.. mialem oryg. za 70zl wiec da sie przezyc ;)
panda86
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 09:11
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez sławek2705 » 11 sie 2010, o 22:50

wymień termostat na wahlera i powinno być ok :ok: przerabiałem podobne historie u siebie :zakrecony:
na początku silnik nie dogrzany... ok 70 st wiec ok wymieniłem termostat (w termostacie wykruszyła sie uszczelka a woda ciągle płyneła przez otworki...) na jakieś francuskie badziewie to znowu temp 110 była zazwyczaj, potem właśnie wymiana na wyżej wspomnianego i już od dobrego roku temp zawsze (prawie :mrgreen: ) jest 90 :cwaniak:
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

Postprzez Jake88 » 12 sie 2010, o 20:14

sławek2705 napisał(a):francuskie badziewie


Pewnie VERNET też przerabiałem temat z tym termostatem
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez panda86 » 12 sie 2010, o 20:58

hmmm bardzo dziękuję za informacje Panowie.. ale powinniście jeszcze połączyć fakty z tego tematu:

olej w zbiorniczku wyrównawczym...

także nie wiem.. termostat kupiłem oryg. VW nowy.. w aso.. - wiem że może się zdażyć że szczelony.. no ale.. mechanik ciągle mi gada że mam silnik gdzieś szczelony i troche jestem wystraszony z całej tej sytuacji...
panda86
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 8 lip 2010, o 09:11
Lokalizacja: Śląsk


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości