temperatura silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pascal » 23 paź 2009, o 20:24

po wymianie czujnika mi pokazuje dalej 70,a nawet czasmi mniej


Coś masz nie tak...zmieniałeś termostat czujnik nie jest jakiś lipny?

360st0pni napisał(a):kazdy samochod powinien trzymac 90 nie wazne czy d czy td czy tdi czy benzyna 90 i juz ;)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

 

Postprzez czitos82 » 23 paź 2009, o 20:42

termostatu nie zmieniałem,a czujnik chyba dobry,bo pokazuje tyle samo co stary,gdyby były dwa walniete to mi sie wydaje ze małe by było prawdopodobienstwo ze beda pokazywac tak samo
czitos82
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 17 lut 2009, o 23:16
Lokalizacja: okolice świecia

Postprzez xpiotrekx » 24 paź 2009, o 06:44

Wymień termostat pewnie Ci się zaciął i cały czas masz duży obieg - wtedy silnik Ci się nie dogrzewa.
Avatar użytkownika
xpiotrekx
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 21:45
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Maciejas » 24 paź 2009, o 13:05

Potwierdzam zdanie chlopakow auto powinno miec 90stopni to jest optymalna temp. przy ktorej silnik powinien pracowac. nie wiem jakim cudem moze otwierac sie na 87 stopniach proponuje zmienic mechanika i kupic nowy termostat (osobiscie wymienialem 3 razy urok podroby...)
Maciejas
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4 paź 2009, o 12:46
Lokalizacja: Turek/Wrocław

Postprzez radomiak » 27 paź 2009, o 22:12

panowie musze zmienic termostat bo tez nie dobija mi do 90 i teraz mam pytanie czy powie mi ktos (tak na 100%) jaki termostat idzie do tdi silnik 1z 1.9 90km chodzi mi o temperature otwarcia tak zebym poszedl i na 100 procent kupil taki sam. sprawdzil bym w edce ale cos mi nie hula acha tylko mnie nie pojedzcie jakiej firmy brac??

acha jeszcze dozuce czasem dojdzie do 90 ale jak dluzej postoi to raczej termostat czy szukac??? a tak jak jezdze teraz to 70-80 i nic wiecej w czasie jazdy.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez e2 » 27 paź 2009, o 22:19

jak powiesz do tdi to dostaniesz dobry tylko wez wahlera :)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 28 paź 2009, o 01:03

radomiak napisał(a):jakiej firmy brac??


Bierz tylko firmy Wahler lub Behr i nie daj sobie wcisnąć nic innego typu Topran Hans Pries Germany :cisza: bo szkoda na to pieniędzy i poprostu jest to gów... :cenzura:

Tu masz Wahlera ;-) :

http://www.allegro.pl/item791405577_ter ... od_ss.html
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez Kurczak781 » 20 lis 2009, o 19:06

Przepraszam za odkopanie ale u mnie też utrzymuje się temperatura dokładnie 82 i ni huhu więcej przy normalnych warunkach.
Avatar użytkownika
Kurczak781
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 30 lip 2008, o 22:39
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez gomez1982 » 20 lis 2009, o 20:36

Ja mam to samo jakieś 80 kilka stopni chyba że jadę w korku to 90 stopni ale mówię o teraz bo jak było cieplej to stałe 90 miał.Ale też dziwne bo we wnętrzu jest cieplutko.A jak już mam te 90 i jest możliwość pojechania szybciej to od razu spada do tak 83-85 stopni.
Moja Śliweczka
Gwint str. 10
Obrazek
Avatar użytkownika
gomez1982
Gaduła
 
Posty: 709
Dołączył(a): 13 mar 2009, o 00:00
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez radomiak » 20 lis 2009, o 23:07

chłopaki posłuchajcie co radza. tez mialem cieplo w kabinie i w korku 90 a na trasie 70 ale nie dowierzalem i wymienilem termostat.. teraz tak 90C po rozgrzaniu non stop a ogrzewanie 1 bieg na polowie. posluchajcie i wymiencie na firmowy.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez SotoM » 20 lis 2009, o 23:59

radomiak napisał(a):chłopaki posłuchajcie co radza. tez mialem cieplo w kabinie i w korku 90 a na trasie 70 ale nie dowierzalem i wymienilem termostat.. teraz tak 90C po rozgrzaniu non stop a ogrzewanie 1 bieg na polowie. posluchajcie i wymiencie na firmowy.

taaa.... ja jakoś mam oryginalny termostat i czujnik temp. a 90st mi nie pokazuje...
to ze tak sie stało u ciebie- to super, ale to nie znaczy ze tak samo bedzie u innych. :-D (pełen luz Tomóś)...
mi np oszukuje wskaznik w zagarach...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 21 lis 2009, o 07:03

mój wskaźnik też się ostatnio wściekł i głupoty pokazuje
jak jadę to tak około 65 st a jak się zatrzmam to po chwili 70 i załącza się wentylator ale już się przyzwyzaiłem bo wiem że to wskaźnik oszukuje albo czujnik i nie zamierzam się tym zbytnio przejmować :-)
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron