Temperatura Silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Temperatura Silnika

Postprzez karp » 26 paź 2012, o 12:42

Witam
Mój golf GTD ma temperature pracy równo 70 czasami skacze do 80 ale puzniej wraca do 70.
Ogrzewanie działa i chwile po rozpoczeciu jazdy zaczyna dawac ciepłe powietrze.
Czy termostat do wymiany a może szwankuje czujnik ?
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Temperatura Silnika

 

Postprzez slawek5t » 26 paź 2012, o 18:01

Jesli na postoju pogazujesz i wejdzie na 90 , a gdy ruszysz to spada do 70 itd to termostat do zmiany.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez witboy » 26 paź 2012, o 18:51

zobacz pierwsza sprawe przejedz sie z 2 km jak obydwa weze idace do chlodnicy beda cieple to znaczy ze termostat siadl, jesli zas ten dolny bedzie zimny to znaczy ze termostat jest ok i najprawdopodobniej czujnik siadl

mi wskazywal 80st teraz wskazuje 100 st na 2 czujniku i olalalem temat bo termostat dobrze sie otwiera i pieknie grzeje

sprawdz tez ze np jak osiaga wlasciwa temp jak dasz max ogrzewanie i na 4 to czy nie spadnie temp jesli jest termostat ok po kilku minutach temperatura silnika musi byc ta sama
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez karp » 27 paź 2012, o 16:35

witboy, Dzięki wielke

[ Dodano: 2012-10-27, 15:36 ]
Ja jeśli bym jeździł cały czas tak jak jest teraz mogę się spodziewać jakiś negatywnych skutków ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez pablomed » 27 paź 2012, o 18:15

spokojnie jeśli masz te 70 stopni nic się stanie moze minimalnie większe spalanie. Bardzo wielu z nas ma ten problem bo dobre termostaty w chwili obecnej są niedostepne, albo trafi się jeden dobry na 5 jakiej byś firmy nie wybrał, uchodzacy za najlepszy Wahler, Behr z ASO czy cokolwiek innego.
Jeśli ci bardzo zalezy musisz wziąć z 5 termostatów ze sklepu dogadując się że zwrócisz 4 niepotrzebne i przed założeniem przetestować je w garnku z gorąca woda i sprawdzając temometrem czy trzymają charakterystykę, a i tak niema gwarancji że się po niedługim czasie pogorszy na aucie.
Ja przyjąłem zasade że jeśli niema spadków poniżej 70 stopni to się nie przejmuję.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez karp » 29 paź 2012, o 11:41

Termostat raczej wykluczony dzisiaj pojeździłem trochę po mieście na liczniku miałem 60 stopni górny wąż od chłodnicy ciepły a dolny zimny.
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez marcinkazimierz » 29 paź 2012, o 17:18

mnie jak skakała temp to w mieście 9 palil na trasie 7 teraz na trasie 5.5 w mieście 7
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez karp » 29 paź 2012, o 19:03

marcinkazimierz, A co było przyczyną ?
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez marcinkazimierz » 29 paź 2012, o 20:01

termostat , a co najlepsze jak gotowalem bylo oki , jak ci w czasie jazdy temperatura spada mimo ze nie dostal temp roboczej to walniety termostat
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez karp » 29 paź 2012, o 21:01

Nie spada. utrzymuje sie w granicy 70 czasami trochę podrośnie ale później dalej do 70 wraca. Podczas równej jazdy 70-100km/h jest cały czas 70
Dużo rarytasów do MK3 I Vento na bierząco publikowane :
https://www.facebook.com/autoczesciuzywanekartuzy
karp
Badacz tematu
 
Posty: 198
Dołączył(a): 14 paź 2012, o 22:52
Lokalizacja: Kartuzy

Postprzez zomiwatchme » 29 paź 2012, o 21:35

Termostat :) do wymiany.
Tak się kręci tak się kręci AAZ :p
Avatar użytkownika
zomiwatchme
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 16 lip 2011, o 22:07
Lokalizacja: Zbrosza Duża

Postprzez marcinkazimierz » 29 paź 2012, o 21:40

karp napisał(a):Nie spada. utrzymuje sie w granicy 70 czasami trochę podrośnie ale później dalej do 70 wraca. Podczas równej jazdy 70-100km/h jest cały czas 70

albo termostat ale stawiam na czujnik temp sprawdz ile ma temp w zbiorniczku lub jesli twoj moze w vagu
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości