temperatura

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

temperatura

Postprzez bobofrut » 7 cze 2010, o 23:23

witam,mam taki problemale zaczne od początku,w sobote wymienilem pompe wody,plyn i termostat firmy niepamiętam ale kumpel mówil ze dobry i odrazu wyplukalem chlodnice octem. na poprzednim termostacie trzymal temperature miedzy 95 a 100 stopni, a po wymianie trzyma 100 a nawet troche przekracza. wentylator chlodnicy zalącza sie jak przekroczy 100 stopni.dzisiaj wymienilem czujnik temperatury [mialem żólty a kupilem zielony i to samo],i korek zbiorniczka wyrównawczego tesz wymienilem. Jeżeli macie jakiś pomysl gdzie jest przyczyna to proszze piszcie,bo mi juszskonczyly sie pomysly.
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

temperatura

 

Postprzez v1rooz » 8 cze 2010, o 01:31

tak to jest jak sie kupi nie ori termostat i czujenik lub walera przeklamuje najwidoczniej.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez bobofrut » 8 cze 2010, o 20:02

v1rooz napisał(a):tak to jest jak sie kupi nie ori termostat i czujenik lub walera przeklamuje najwidoczniej.
dzisiaj kupilem ori i zobaczymy :-D . a jak wracalem z pracy to zegar opadl i już sie nie podniusl,podlączylem go pod kompa i wykazal brak podlączenia do ako. :-( i teraz dlubanina w kablach.
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez v1rooz » 8 cze 2010, o 22:32

jak masz mozliwosc podlacz inne zegary bo mozliwe ze licznik kaput jeszcze.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez bobofrut » 8 cze 2010, o 23:10

v1rooz napisał(a):jak masz mozliwosc podlacz inne zegary bo mozliwe ze licznik kaput jeszcze.
wlaśnie wrucilem z garażu i lipa bo nic nie znalazlem a na innym liczniku tak samo.
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez leopard » 9 cze 2010, o 01:55

bobofrut napisał(a):Jeżeli macie jakiś pomysl gdzie jest przyczyna to proszze piszcie,bo mi juszskonczyly sie pomysly.

mój pomysł ... ocet wypłukał kamień z chłodnicy i takie ładne brunatne skrzepy zakleiły ją wewnątrz ...

jak dojdzie do nagrzewnicy - nie będziesz szczęsliwy :przestraszony:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez bobofrut » 9 cze 2010, o 21:11

:-o pomyślalem o tym i przedmuchalem pod ciśnieniem :-P dzisaj kupilem nowy czujnik w serwisie[117zl]i wsystko wrócilo do normy. :ok:

[ Dodano: 2010-06-10, 19:28 ]
i lipa dzisiaj rano zegar opadl i jusz sie nie podniusl.w sobote chyba odstawie fure do elektryka
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez sebinho » 12 cze 2010, o 23:14

a zalałeś G12?
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bobofrut » 13 cze 2010, o 12:38

tak zalalem firmy K2 G12,[fura stoi u fachofca]
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez sebinho » 13 cze 2010, o 23:21

nie ufał bym k2... zalej lepiej oryginalny VW badz skoda tańszy jest albo jak już to HEPU
Avatar użytkownika
sebinho
Badacz tematu
 
Posty: 177
Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bobofrut » 14 cze 2010, o 20:54

fura zrobiona,byl zgnity kabel między ścianom grodziowom a kabinom. temat zamknięty.
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron