Temperatura

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Temperatura

Postprzez Dj Devilek » 26 wrz 2012, o 15:08

Witam jaka jest prawidłowa temperatura silnika 1,9 tdi 110 AFN mam taki problem ze gdy samochud odpale i stoi temp wskazuje 90 stopni gdy tylko jadę po jakimś czasie wskakuje na 75 -80 tam chyba 3 kreska . Termostat do wymiany ??
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Temperatura

 

Postprzez palio » 26 wrz 2012, o 15:52

Temperatura na blacie powinna być 90 stopni i nie powinna się zmieniać. Najprawdopodobniej tak - termostat do wymiany. Polecam firmę WAHLER.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 26 wrz 2012, o 16:32

Dj Devilek napisał(a):Termostat do wymiany
tak tu winowajca niemal na 100% jest termostat- i tak jak kolega palio45, równiez polecam odrazu wkładać Wahlera!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 26 wrz 2012, o 16:34

Wymien termostat bo jak przyjdzie zima to nawet 65 stopni nie osiągnie i bedziesz miał zimno w kabinie.
Tez polecam wahlera
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Dj Devilek » 26 wrz 2012, o 19:28

jak sprawdzić czy silnik się nie przegrzewa ???? ostatniej nocy bylo mi zimno i jakoś szybko się nagrzała kabina .
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez Piaggio » 26 wrz 2012, o 20:27

Dj Devilek napisał(a):jak sprawdzić czy silnik się nie przegrzewa
jeżeli czujnik temp. jest ok to na wskazniku od temp nei powinno być więcej niz 90'
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Szheyk » 27 wrz 2012, o 22:27

Ja dzisiaj wymieniłem króciec w 1.9 gtd i poleciałem się przejechać 8 km
i wskazywało około 100°C jak trochę ostygł dolałem wody więc jutro zobaczę jak temperatura , a co wy na to żeby przerobić chłodnice na odpalanie w kabinie + samoczynnie tak jak teraz jest czyli jak ma więcej niż 90°C
Avatar użytkownika
Szheyk
Badacz tematu
 
Posty: 218
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 16:12
Lokalizacja: NEL

Postprzez slawek5t » 27 wrz 2012, o 22:39

Szheyk napisał(a):co wy na to żeby przerobić chłodnice na odpalanie w kabinie

Po co ? ? Chcesz włączać przy np 80 stopniach ? Po co .
Ma mieć 90 stopni i basta. Seryjnie jest wszystko dobrze zrobione, nie trzeba nic kombinować. Wystarczy dobry termostat itp
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez witboy » 29 wrz 2012, o 12:46

dokladnie tylko i wylacznie DROZNA chlodnica drozny uklad nie zakamieniony drozna nagrzewnica i sprawna pompa wody, dobry termostat... i oczywsicie dobra uszczelka pod glowica

jesli to jest spelnione to nawet jak co jakis czas wlaczy sie wentylator chlodnic to wszystko ma dzialac jak nalezy i sie nie przejmowac niczym jak cos nie domaga tzn za zimno czy za cieplo sprawdzic termostat bo moze sie zaciol i pompe wody czy jest wydajna i sprawdzic droznosc nagrzewnicy czyli obydwa weze dochodzace do niej musza byc cieple
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Dj Devilek » 30 wrz 2012, o 15:17

ile wiecej paliwa pali na zepsutym termostacie???
Avatar użytkownika
Dj Devilek
Badacz tematu
 
Posty: 175
Dołączył(a): 21 wrz 2011, o 20:25
Lokalizacja: Malbork

Postprzez palio » 30 wrz 2012, o 15:21

Nie pytaj ile więcej pali na zepsutym termostacie. Tak jak już koledzy wecześniej pisali lepiej wymienić przed zimą. Gdy przyjdzie zima będziesz miał w kabinie zimno. Diesel nie powinien jeździć na nie dogrzanym silniku.Nie jest to jakiś strasznie duży koszt.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkazimierz » 1 paź 2012, o 17:30

moj palil w lecie o 2 litry wiecej
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Następna strona

- - - Sceny koncertowe : Rigger.pl



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości