Termostat i płyn chłodniczy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 29 cze 2009, o 23:37

seb napisał(a):..
czy to wazne ile??? i tak jedna robota.
albo ja jestem potłuczony i nie potrafie czytac albo nie wiem......
wymieniałeś w ogole kiedys termostat...?
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez Procent » 29 cze 2009, o 23:50

Płyn chłodniczy nie kosztuje jakiś cudów. 45 zł jak ostatnio kupowałem. Zmieniłem na Petrygo z jakiegoś innego zielonego i po sprawie.Termostat kosztuje max 35 zł. Robocizna ze 30 (przynajmniej u mnie) i problem z głowy.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Bradley » 30 cze 2009, o 00:23

Zycze powodzenia wymiany termostatu bez utraty plynu chlodniczego. Uszczelka dobrze zasysa nawet po zdjeciu krocca ale jak sie oderwie razem z termostatem albo sam termostat, chlusnie plyn razem ze spadajacym termostatem, to nie ma bata zeby nas nie zaszokowalo i zmoczylo. Poza tym nie wyobrazam sobie zalozenia nowej uszczelki bez uprzedniego oczyszczenia miejsca montazu. Plynu wyleci i to sporo, wiec mozna kupic baniaczek 5l
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez pablomed » 30 cze 2009, o 08:47

Bradley napisał(a):Zycze powodzenia wymiany termostatu bez utraty plynu chlodniczego.
utraty? To jakiś problem odpiąc wszystkie weże od pompy i do michy płyn spuścić? Tyle że i tak bez sensu wlewać stary brudny. Niemniej lepiej nie lać sobie płynem w ilości 3-4 litry po rekach tylko spuścić go do michy a dopiero potem wyjąc termostat, wyleje się wtedy kilkadziesiąt ml tyle co w pompie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości