tracenie mocy, przerywanie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

tracenie mocy, przerywanie

Postprzez PatrykTDI » 8 kwi 2013, o 19:35

Witam serdecznie:)

Otóż mam taki problem z moim golfikiem 3 1.9tdi 90km iż... Spokojnie rozpędze do 100-110 i koniec, traci moc, i przerywa tak jak by za dużo powietrza zasysał, lecz to nie wszytko, problem w tym, że jak rozpędze sie powyżej 70km/h i wrzuce na luz lub nacisne sprzęgło to obroty tak spadają, że aż gaśnie, jezeli nie rozpędze sie tak aby szarpał tyko tak powyzej 70 i mi zgasnie odpale 2 raz i jest ok, a jak rozpedze sie tak 100-110 i odpale 2 raz to tak jak by byl zapowietrzony. Podejzewam zawor n75, lecz czy przez ten zawór może zasysac za duzo powietrza? Potrzebna wasza pomoc:) z góry dziękuje za odpowiedzi:)
PatrykTDI
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 maja 2012, o 09:09
Lokalizacja: Hrubieszów

tracenie mocy, przerywanie

 

Postprzez Piaggio » 8 kwi 2013, o 20:32

PatrykTDI, Jeżeli masz możliwość to podepnij auto pod kompa- sprawdz błędy, i wykonaj logi dynamiczne grupy 03, 08, 011 będzie jasna sytuacja czy jest to typowy notlauf czy boli go coś innego, bo tak to tylko możemy gdybać z tym szarpaniem i gaszeniem może być nastawnik mocno zasyfiony, z brakiem mocy powyżej 100km/h wynika ze typowy notlauf- ale vag prawde powie ;-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez krzyś » 8 kwi 2013, o 20:34

posprawdzaj weżyki od n75 jak beda ok zrób bajpasa czerwony z niebieskim i sie przejedz nie powinien wpadać w tryb awaryjny a jak dalej to samo sprawdz gruchę i jak masz mozliwość zrób logi
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

wężyki od turbo problem

Postprzez PatrykTDI » 20 kwi 2013, o 18:15

Witam.

Problem mam tego typu iż golf 1.9 gasnie przy wyższych obrotach/wiekszej predkości po nacisnieciu na sprzegło/wrzuceniu na luz. Zakładałem juz temat taki i poradziliscie mi abym sprawdził wężyki. I sprawdzilem lecz nie wiem który do czego wiec wrzucam foki.

http://imageshack.us/g/854/20130420063.jpg/

Na zdj1 widzimy turbinke, tak mam podłaczony wężyk... Na zdj2 widzimy zawór/plastikowe cos gdzie jest jedno miejsce wolne na weżyk, a drugie miejsce jest zajęte przez wężyk nr 1 który jest podłączony do węża/rury nr 2 (PATRZ ZDJ3) Czy takie podłączenie wężyków jest przyczyną moich problemow?

PS: jakie napięcie powinien posiadać kabel do tego plastikowego czegos?
PatrykTDI
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 maja 2012, o 09:09
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez Paweu » 20 kwi 2013, o 21:05

PatrykTDI skoro nie rozwiązałeś problemu to kontynuuj wątek we wcześniejszym temacie a nie zakładasz kolejny , taki sam zresztą.

Tematy scaliłem.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez krzyś » 21 kwi 2013, o 10:13

To co pokazales na zdjeciach to jest zawor n18 od sterowania praca egr. Zawor od turba masz kolo filtra paliwa w metalowej obudowie. Masz pomieszane wszystko skoro wezyk od turba podlaczony jest do tego zaworu co pokazujesz na zdjeciu.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PatrykTDI » 22 kwi 2013, o 07:14

krzyś napisał(a):To co pokazales na zdjeciach to jest zawor n18 od sterowania praca egr. Zawor od turba masz kolo filtra paliwa w metalowej obudowie. Masz pomieszane wszystko skoro wezyk od turba podlaczony jest do tego zaworu co pokazujesz na zdjeciu.



Krzyś w tym tkwi problem ze nie mam koło filtra paliwa zaworu żadnego... W tym aucie jest wszystko pomieszane z tego co widze, "groch z kapustą"...
PatrykTDI
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 maja 2012, o 09:09
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez krzyś » 22 kwi 2013, o 19:18

musisz mieć dwa zawory bo jeden nie moze sterowac i egrem i turbem. silnik to 1z bo nie napisales.
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez PatrykTDI » 25 kwi 2013, o 15:46

krzyś napisał(a):musisz mieć dwa zawory bo jeden nie moze sterowac i egrem i turbem. silnik to 1z bo nie napisales.


Cześć.

Krzyś zapewniam Cie ze mam tylko jeden zawór, patrzylem u znajomego w passacie b3 1.9 td i ma tak samo, wydaje mi sie że problem juz naprawiłem, ale mam jeszcze pytanko, ten zawór co pokazałem na fotce operuje napieciem 12v, lecz do niego doplywa cały czas prąd czy ma odcięcie przy wiekszej ilości orotów? jezeli by płyną cały czas to pod światla bym obie podłączył:P (nie mam mozliwosci sprawdzenia, w ogole nie ma napięcia)
PatrykTDI
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 maja 2012, o 09:09
Lokalizacja: Hrubieszów

Postprzez krzyś » 25 kwi 2013, o 17:16

Patryk to co ty masz za silnik wkoncu td czy tdi?
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez assesino » 25 kwi 2013, o 20:10

PatrykTDI napisał(a):wydaje mi sie że problem juz naprawiłem

to pochwal się co było przyczyną i jak naprawiłeś
Alpine CDA 9835R...Hifonics Falcon...RAINBOW SLC 265.25 KICK NG...Alpine 3544...Audio System HX08SQ BR
Avatar użytkownika
assesino
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 18 lip 2011, o 12:39
Lokalizacja: Chełm


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości