Traci moc i dymi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Traci moc i dymi

Postprzez ssiiwwyyy » 24 lis 2011, o 20:50

Witam mam problem w Golfie 3 1.9 TDI GT 90km .
Gdy ruszam i kręcę silnik dosyć wysoko i tak przy 4 tyś obrotów silnik traci moc zaczyna dymić(wygląda to jak by coś strzeliło i sam czarny dym) i cały silnik się telepie co to może być ??
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Traci moc i dymi

 

Postprzez K@mil » 24 lis 2011, o 20:58

ssiiwwyyy napisał(a):i tak przy 4 tyś obrotów silnik traci moc


Z tego co sie orientuje to do 4100 masz moment obrotowy i powyzej tych obrotów auto juz nie bedzie tak jechalo jak np od 3tys.

Golik bierze Ci olej ? Najlepiej bedzie jak zrobisz logi dynamiczne Vagiem, bloki 3,8,11 :) wszystko sie dowiemy

I napisz czy problem w tym temacie http://www.golf3.pl/topics7/biegi-sie-s ... htm#331039 jest jakoś związany z tym tematem ?
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez ssiiwwyyy » 24 lis 2011, o 21:05

Oleju nie bierze ale jak są inne auta kreci się do końca i tak się nie dzieje a u mnie hmmm a na czym polega to co pisałeś i co to jest tak na chłopski rozum
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez slawek5t » 24 lis 2011, o 21:42

Moment największy jest przy 2200-2400 obr.
Na zimno nie kręć go tak. DLatego tak robi.
A w ogóle po co krecisz tak wysoko. Nie ma to żadnych zalet... :/
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez ssiiwwyyy » 24 lis 2011, o 21:47

oj tam to tylko niekiedy się zdarzy (kilka razy) i się wystraszyłem i nie wiedziałem co to jest
Avatar użytkownika
ssiiwwyyy
Badacz tematu
 
Posty: 352
Dołączył(a): 21 lis 2011, o 18:21
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bradley » 24 lis 2011, o 22:10

Przeczytaj i zapamietaj: podwieszone zawory, hydrauliczne popychacze szklankowe, dobry olej, nie palowac zimnego silnika.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez patktm » 10 gru 2011, o 14:04

kolego też tak miałęm sprawdz przewody gumowe miedzy turbina a interkulerm mi kiedyś pękł i też tak miałem
patktm
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 gru 2011, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Patryk7171 » 11 gru 2011, o 18:12

Diesla nie należy tak kręcić do 4 tyś obrotów max od 2 do 3,5 tyś wtedy ma optymalna prace sprężarka. A od 4 tyś już nie idzie i potrafi dymka puścic. Pozdro. :-)
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości