tryb serwisowy turbiny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kev » 9 sty 2009, o 14:35

A powie mi ktoś gdzie w Krakowie moge kupić przewody od podcisnienia(te jakby obszyte materiałem) do golfa ? Nie wiem gdzie nawet o to pytać a postanowilem ze od tego zaczne szukanie przyczyny wylaczania sie turbiny u mnie.

Zauwazylem kolejna rzecz - turbina sie wylacza tylko jak cisnę mu od 0 caly czas i tylko przy ok 70-80km/h. Nie wylacza sie natomiast jak jade te 40-50 km/h i wtedy przycisnę.
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez leopard » 9 sty 2009, o 15:41

kev napisał(a):turbina sie wylacza tylko jak cisnę mu od 0 caly czas


zrób test - rozpędź auto normalnie na 1i2gim biegu - z tym że na 2 pokręć go do 4000 obr/min i zapnij 5ty bieg - wciśnij pedał gazu w podłogę - będziesz potrzebował kawałek drogi do tego testu

jeśli kierownice się przycierają - złapiesz notlauf
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez danielsonn » 9 sty 2009, o 16:41

leopard napisał(a):
kev napisał(a):




jeśli kierownice się przycierają - złapiesz notlauf


jak to sie bedzie objawiac ten notlauf ??
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez leopard » 9 sty 2009, o 18:20

danielsonn napisał(a):jak to sie bedzie objawiac ten notlauf

nagły spadek mocy - po wyłaczeniu/włączeniu silnika wszystko wraca do normy ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kev » 8 lut 2009, o 00:44

Spróbuje jutro i powiem co i jak ale tak jak mowie - jak juz sie rozpedze trochę to nie mam problemów. Najgorzej jak deptam od 0. Wtedy są jaja.

[ Dodano: 2009-01-10, 16:58 ]
Zrobiłem tak jak mówileś. na 2 do 4tys obrotów a potem piątka i pięknie idzie. Zrobiłem tak dwa razy i wszystko ok. A kilka minut wczesniej przycisnalem od zera do 110 km/h tzn chcialem przynajmniej i przy 70 juz turbina wylaczyla sie :/

[ Dodano: 2009-02-07, 23:43 ]
Ok panowie. Dzisiaj wymieniłem zaworek (ten koło filtra paliwa) i zrobiłem prawie 50 km. Zero problemów. Turbinka śmiga idealnie. Deptałem mu prawie co chwile i ani na chwile się nie wyłączyła. Mam wrażenie, że jakoś lepiej chodzi niż wcześniej ale możliwe, że mi się wydaje bo nie jezdze juz z nastawieniem, że może się wyłączyć :D
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez danielsonn » 8 lut 2009, o 01:11

ja w koncu rozwiazalem swoj problem - okazal sie zaworek N75 a przy okazji dowiedzialem sie ze w moim silniku AHU nie ma w turbinie kierownicy spalin wiec nie mialo sie tam co zatrzec ..:P
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez ksenonn » 8 lut 2009, o 01:36

Kev gdzie i za ile kupiles ten zaworek n75, tez sie przymierzam
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez kev » 8 lut 2009, o 11:06

Przywiozłem sobie z Francji :) Mam jeszcze 2 na zapas. Ten co załozylem jest z 97 roku a pozostałe dwa to rok 97 i 2000 tylko, że też nie ma pewnosci czy sprawne bo wszystkie były wyjęte z rozbitków. Nie ma też podstaw zeby sądzić, że są złe :) Póki co ten co ja założyłem śmiga. Teraz moge sie przymierzać do chipa bo 110 koni mi mało :P
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez danielsonn » 8 lut 2009, o 15:33

ksenonn napisał(a):Kev gdzie i za ile kupiles ten zaworek n75, tez sie przymierzam


w INTERCARS-ie maja za 208 zl
danielsonn
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 24 lis 2008, o 11:32
Lokalizacja: Wa-wa

Postprzez ksenonn » 8 lut 2009, o 19:59

drogo, na allegro widzialem za niecale 140zeta
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

Postprzez lukas_gt » 8 lut 2009, o 23:35

witam

dziś ksenonn podłączył mi na spocie golfa pod kompa i wyszło coś takiego
co o tym sadzicie ?;]

Obrazek

Obrazek
lukas_gt
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 19 lut 2008, o 21:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez leopard » 9 lut 2009, o 00:17

lukas_gt napisał(a):co o tym sadzicie


turbina tłoczy za dużo - 1.3 bara to stanowczo za dużo - współczynnik wypełnienia impulsu dla N75 94% - zakres regulacji się skończył a turbulum daje na maxa - sprawdź wężyki gruszkę turbiny - coś się dzieje z podciśnieniem ... jeśli tu będzie wszystko OK - kierownice spalin do robienia
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości