tryb serwisowy turbiny

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez ksenonn » 9 lut 2009, o 09:57

mozna jeszcze dodac, ze wystapil po zmuleniu ten blad - 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica dorególowania

no i wezyk na gruszce byl luzny, w ogole wezyk co idzie do gruchy jest kiepskawy - w pierszej kolejnosci trzeba by go wymienic

tak jak mowilem wymieniaj wezyki, pozniej jak beda problemy podzialamy znowu :)

Leopard ocen prosze jeszcze drugi pomiar, juz z wezykiem na miejscu, bledy juz nie wyskoczyly zadne
Avatar użytkownika
ksenonn
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 22 wrz 2008, o 11:48
Lokalizacja: Krakow

 

Postprzez leopard » 9 lut 2009, o 16:57

ksenonn napisał(a):drugi pomiar, juz z wezykiem na miejscu

nadal nie jest dobrze - ciśnienie jest minimalnie za duże - N75 próbuje ograniczyć je - niestety zakres regulacji się skończył

jeśli nie łapie trybu awaryjnego - możesz wybrnąc z tej sytuacji przez regulację cięgna turbiny (uduś go delikatnie) - tylko że to jest półśrodek ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kev » 11 mar 2009, o 18:28

To teraz słuchajcie bo jaja są :)

Zapiąłem inny N75 i przez ok miesiąca wszystko było ok. Dzisiaj na Opolskiej przystawił się do mnie Passacik tez TDI i po chwili wąchał kurz :) Kilka sekund po ty m nie mam turbiny no to myślę sobie - aha, fajnie <_< znowu coś sie pieprzy. Wyłączyłem i włączyłem silnik i dalej jadę bo turbinka działa. Potem jak na porządnego kierowce przystało testowałem go i znowu mi rozłączył turbinę ale tym razem nie wyłączałem go tylko zwolniłem tak do ok 30km/h i znowu cisne a turbina jest :szok:

W piątek/sobotę podłączę go pod kompa i dzisiaj zamawiam wężyki od podciśnienia i mam nadzieje, że to nie łopatki turbiny :suchy:
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA - WSZYSTKIE MODELE
Avatar użytkownika
kev
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 21 wrz 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bart_GT » 3 kwi 2010, o 18:35

ODSWIEZAM KOTLETA :hyhy:

Mam problem z Vw sharan 1.9tdi 110km.

tak jak w temacie podczas jazdy odcina turbo, po zgaszeniu auta i chwili postoju turbo dalej dziala. wezyki wymienilem na nowe. niedawno mam vaga i po podpieciu wyskoczyly nast bledy 758 - uklad powietrza wtornego i 1268 - nastawnik dawki.

osobiscie podejzewam zatarta kierownice poniewaz szwagier kupil auto z niemiec od starszej osoby i sam osobiscie nie butuje ale prosze o rade fachowcow na forum :-)

Czy Vagiem cos jeszcze moge sprawdzic w tej sprawie? Mam vaga od niedawna i dopiero sie ucze takze wiecie :hyhy:

Pozdrawiam
Mój golfik ===> moj-golf/golf-by-bart-gt-t18305.html

Zapraszam :)
Avatar użytkownika
bart_GT
Members
 
Posty: 483
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 21:27
Lokalizacja: PGO

Postprzez leopard » 4 kwi 2010, o 01:01

bart_GT napisał(a):Czy Vagiem cos jeszcze moge sprawdzic w tej sprawie

logi dynamiczne zrób ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron