Jonko napisał(a):ładuje 2,5 atmosfery a powinna 2,0
ja tylko od siebie dodam, że te wartości o których piszesz, są pokazywane w VAG-u, od nich trzeba odjąć 1 bar (ciśnienie atmosferyczne) i dopiero wtedy otrzymujemy prawidłową wartość ciśnienia pompowanego przez turbo.
Nie wiem jakie ciśnienie powinna pompować turbina w AFN-nie (bo zakładam, że ten silnik właśnie masz), ale u mnie, w 1Z, nominalnym ciśnieniem turbo jest 0,85 bar.
Kiedy miałem, u siebie uszkodzony zaworek N75 (u mnie kontroluje on WESTGATE, u ciebie jest odpowiedzialny za kierowniczki spalin), to objawem właśnie, było przeładowywanie turbiny i przejście komputera sterującego w stan awaryjny.
Piszesz, że turbina ładuje Ci za dużo, o ile dobrze kojarzę, to objawem zapieczonych kierownic, jest zbyt małe ciśnienie. Moim zdaniem, jeżeli nie jesteś pewien w 100% że to kierowniczki spalin, zanim zaczniesz wyciągać i rozbebeszać turbo, sprawdź ten zaworek (N75), mniejsze pieniądze i mniej problemu. Tu masz parę tematów pomocniczych na ten temat, poczytaj sobie
:
http://www.golf3.pl/topics10/zaror-n75-vt7749.htmhttp://www.golf3.pl/topics10/brak-pelne ... hlight=n75http://www.golf3.pl/topics10/n75-czytal ... hlight=n75Natomiast jeżeli jesteś w 100 % pewien, że to kierownice spalin, to odnośnie twojego pytania:
Jonko napisał(a):Czy po wymianie podzespołów turbiny oraz jej wyczyszczenia. Przy złożeniu nie trzeba zadnych jakichkolwiek regulacji komputerowych Itp. itd
Jeżeli gość mówi, że się czegoś takiego podejmie, to upewnij się, że już wcześniej coś takiego robił i, że zrobi Ci to od początku do końca (wyjmie, rozłoży, przeczyści, złoży, zamontuje i ustawi) inaczej niech się do tego nie dotyka, bo może tylko pogorszyć sprawę.